فتنه خط قرمز نظام و اطاعت عملی از ولایت فقیه توجه به این خط قرمز است

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه فتنه خط قرمزی است که مقام معظم رهبری آن را اعلام کردند، گفت: اطاعت عملی از ولایت فقیه توجه به این خط قرمز می باشد.

فتنه خط قرمز نظام و اطاعت عملی از ولایت فقیه توجه به این خط قرمز است

به گزارش ۸دی نیوز، حجت‌ الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در مراسم پیشواز ماه محرم که در مهدیه شهر رشت به همت هیأت روضات الحسین(ع) این شهر برگزار شد، اظهار کرد: عشق به اهل بیت(ع) از ویژگی‌های مسلمانان است و دین اسلام مساوی با عشق به اهل بیت(ع) بوده مبنای وهابیت و جریان انحرافی در بی‌مهری و خشم می باشد.

امام جمعه موقت تهران با تسلیت رحلت ملکوتی آیت‌الله مهدوی‌کنی، گفت: ایشان از یاران دیرین امام راحل و از مخلصان انقلاب بودند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه آیت الله مهدوی‌کنی مورد علاقه امام راحل و رازدار، محرم و مورد اعتماد همه جانبه مقام معظم رهبری بودند، افزود: بنیان‌گذاری دانشگاه امام صادق(ع) و مدیریت حوزه علمیه مروی تهران از خدمات ماندگار ایشان می باشد.

وی با اشاره به فتنه سال ۸۸ گفت: مقام معظم رهبری با صفای باطنی توانستند فتنه سال ۸۸ را خاموش نمایند.

حجت الاسلام صدیقی با بیان اینکه فتنه خط قرمزی است که مقام معظم رهبری آن را اعلام کردند، افزود: اطاعت عملی از ولایت فقیه توجه به این خط قرمز می باشد.

امام جمعه موقت تهران امانت و صداقت را پایه دینداری در شاخص‌های ائمه (ع) معرفی کرد و خاطرنشان نمود: استقلال فرهنگی، دفاعی و اقتصادی مایه عزت کشور می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه