سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان منصوب شد

فرهاد دلق پوش حکم انتصاب مهدی نقدی را بعنوان سرپرست معاونت نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت گیلان اهداء کرد و از زحمات چند ساله محمد درویشکردار تقدیر نمود.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان منصوب شد

به گزارش ۸دی، فرهاد دلق پوش در نشست شورای اداری سازمان که با حضور معاونین و روسای ادارات ستادی و شهرستانها برگزار شد، بر ضرورت برخورد قاطع با عاملین بی نظمی اقتصادی در بازار و تشدیدکنندگان رنج و سختی های مردم در این شرایط تاکید و اعلام کرد: با تمام قدرت با بسیج همه امکانات سازمان و سایر نهادهای همگام به نظارت بر بازار بپردازدید.

رئیس سازمان صمت گیلان به نقش و جایگاه معاونت نظارت و بازرسی در برقراری انضباط بازار تاکید و تصریح کرد: افرادی که از طرق مختلف از موقعیت های حساس جامعه سوء استفاده نموده و سعی در اخلال در روند جاری بازار نمایند و یا کالاهای اساسی و بهداشتی را احتکار می کنند ، بدانند معاونت نظارت و بازرسی پیگیر بوده و بیش از گذشته با متخلفان اقتصادی استان برخورد خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به کثرت واحدهای صنفی و وسعت شهرستان ها و کمبود نیروی انسانی در ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان ها از ظرفیت اتاق‌های اصناف و بسیج و حتی پتانسیل سایر بخش‌های مرتبط بهره بگیرید تا بتوانید با اشراف بیشتر بازار را کنترل کنید.

دکتر دلق پوش اظهار کرد: هرگونه نوسان قیمت، کم‌فروشی و احتکار رصد شود و با اقتدار برخورد گردد و جلوی فرصت طلبی ها با قدرت گرفته شود اساساً در حوزه نظارت و بازرسی، هیچگونه مماشات پذیرفتنی نیست و هیچ دینی به گردن کسی نداریم و لازم است به پشتوانه قانون، با تمام متخلفان بدون تعارف و جدی برخورد نماییم و ویژه با دانه درشت ها قاطعانه برخورد کنیم.

فرهاد دلق پوش در پایان این نشست حکم انتصاب مهدی نقدی را بعنوان سرپرست معاونت نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت گیلان اهداء کرد و از زحمات چند ساله محمد درویشکردار تقدیر نمود.

گفتنی است؛ رئیس اداره شهرستانهای رضوانشهر، فومن و رئیس اداره حراست و امور ناریه سازمان صمت گیلان از سوابقی است که در کارنامه مهدی نقدی، معاون جدید نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت گیلان به چشم می خورد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه