در راستای دومین دوره پویش ایران همدل؛ شور عاطفه ها در گیلان آغاز شد

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان گیلان گفت: رویداد ملی «شور عاطفه‌ها» همزمان با اجرای دومین دوره پویش ایران همدل، با شعار «همدل می شویم برای مهربانی در مهر» در گیلان آغاز شد.

در راستای دومین دوره پویش ایران همدل؛ شور عاطفه ها در گیلان آغاز شد

به گزارش ۸دی، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان گیلان با بیان اینکه رویداد ملی «شور عاطفه‌ها» به منظور تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت با اولویت ملزومات آموزش غیرحضوری برگزار می‌شود، افزود: علی رغم تلاش های آموزش و پرورش و صدا و سیما در ایجاد بستر مناسب آموزشی، اما یکی از مشکلات اساسی دانش آموزان نیازمند، کمبود وسایل آموزش از راه دور در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا برای ادامه تحصیل می باشد که کمیته امداد امام(ره) رویکرد جدید جشن عاطفه های امسال را برای تأمین نیاز این دسته از دانش آموزان قرار داده است.

وی با اشاره به  اینکه در استان گیلان ۱۱۶۸۷ دانش آموزان تحت پوشش هستند، گفت: از روز شنبه ۲۲ شهریورماه لغایت جمعه یازدهم مهرماه سال جاری به مدت ۲۱ روز این رویداد با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت برگزار می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام(ره) استان گیلان با بیان اینکه مردم خیّر و نیکوکار استان گیلان در سال گذشته ۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان در شور عاطفه ها کمک کردند، اضافه کرد: برنامه ریزی شده است امسال این مبلغ با مشارکت این عزیزان به ۸ میلیارد تومان افزایش یابد.

اهرابی با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: امسال به دلیل بیماری کرونا، ضمن اینکه پایگاه های نمادین در میادین اصلی شهر برای جمع آوری کمک های هم استانی های خیّر و نیکوکار ایجاد می گردد، اما اکثریت کمک های مردمی از طریق شبکه های فضای مجازی و بصورت غیر حضوری و الکترونیکی انجام می شود.

وی به بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف استانی از جمله مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و همچنین تعامل و هم‌افزایی با مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی، اقتصادی، تجاری، اصناف، بازاریان و بانک ها برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر رویداد ملی شور عاطفه‌ها اشاره و تصریح کرد: تا کنون تعداد ۳۰۰۰ بسته مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت، توسط کمیته امداد امام(ره) استان تأمین و تحویل گردیده است.

مدیر کل کمیته امداد استان گیلان از آمادگی دفاتر ۳۱ گانه کمیته امداد کمیته امداد امام(ره) و ۷۰ مرکز نیکوکاری در استان برای دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم خبر داد و تصریح کرد: مردم نیکوکار و خیّران عزیز می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد #۰۱۳*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۹۲۴۱ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۸۷ نزد صندوق امداد ولایت استان گیلان، کمک‌های خود را برای تأمین ملزومات آموزشی دانش آموزان بی بضاعت واریز نمایند.

اهرابی در پایان ابراز امیدواری کرد که با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته و الطاف کریمانه مردم نوع دوست استان گیلان، بتوانیم فرزندان نیازمندمان را در آغازین روزهای سال تحصیلی با گل لبخند رضایت راهی مدارس نماییم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه