انتصاب ۹مدیر جدید با حکم شهردار رشت/ حاج محمدی: افراد براساس اصلح گزینی انتخاب شدند

شهردار رشت در آیین معارفه مدیران جدید شهرداری رشت با تاکید بر اینکه انتصابات صورت گرفته براساس اصلح گزینی بود و توصیه ای نبود گفت: با کسی عهد اخوت نبستیم و از هرکس که خوب کار کند حمایت می کنیم.

انتصاب ۹مدیر جدید با حکم شهردار رشت/ حاج محمدی: افراد براساس اصلح گزینی انتخاب شدند

به گزارش ۸دی، بر پایه این احکام محمدرضا شیرزاد به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری، مرتضی شریفی به عنوان سرپرست مدیریت منطقه دو، مصطفی گلشنی به عنوان سرپرست مدیریت منطقه پنج، سید مصطفی ملت دوست به عنوان سرپرست مدیریت حقوقی، یوسف یزدانی به عنوان سرپرست مدیریت سرمایه انسانی، مرتضی عاطفی به عنوان سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی، بابک رمضانی به عنوان سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، سید مریم رضاطبع به عنوان سرپرست مدیریت برنامه ریزی و بودجه و ساسان نعمتی به عنوان سرپرست مدیریت املاک و مستغلات شهرداری رشت، منصوب شدند.

ناصر حاج محمدی، شهردار رشت در آیین معارفه این مدیران جدید با قدردانی از زحمات مدیران شهرداری و آرزوی موفقیت در کسوت جدید خدمت رسانی اظهار کرد: سعی کردیم از حضور نیروهای توانمند در شهرداری رشت بهره مند شویم.

وی با اشاره به اینکه احکام صادر شده برای مدیران، تغییرات نبود و بیشتر جایگزینی صورت گرفت افزود: برخی مدیران شهرداری بازنشته شده و تعدادی نیز به دنبال انتقال در مجموعه دیگر بودند.

 حاج محمدی تصریح کرد: پست های سازمانی در مناطق دو،پنج،سازمان سرمایه گذاری و مدیریت برنامه وبودجه خالی بود ومدیران جدیدی برای این حوزه ها انتخاب کردیم.

شهردار رشت همچنین با اشاره به انتصاب در حوزه حقوقی و املاک شهرداری رشت بیان داشت: آقای اعلایی از دو ماه گذشته به دنبال انتقال در مجلس شورای اسلامی بودند و علی رغم میل باطنی با انتقال ایشان به تهران موافقت کردیم.

 حاج محمدی با تاکید بر اینکه انتصابات صورت گرفته براساس اصلح گزینی بود و توصیه ای نبود عنوان داشت: با کسی عهد اخوت نبستیم و از هرکس که خوب کار کند حمایت می کنیم.

شهردار رشت با اشاره به اینکه در احکام جدید کسی عزل نشد مطرح کرد: شهرداری رشت به یک ثبات مدیریت رسیده و سعی کردیم در انتخابی با فکر از بهترین ها استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: سعی کردیم با توجه به الزامات قانونی در انتصابات از ظرفیت نیروهای پیمانی و رسمی استفاده شود.

 حاج محمدی اخلاق حرفه ای را مهمترین رکن مدیریت دانست و یادآور شد: باید اخلاق حرفه ای در مدیریت را آموزش دهیم.

شهردار رشت مدیران و کارکنان شهرداری را بهترین دارایی های شهرداری عنوان کرد و گفت: زمین و املاک تنها دارایی های شهرداری نیستند.

وی خاطرنشان کرد: باید اقدامات صورت گرفته به مردم اطلاع رسانی شود و نباید گذشته را شخم بزنیم و به آینده فکر کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه