شهر رشت بدترین شرایط را در حوزه مدیریت شهری و شهرداری در کشور دارد

موسوی روزان بیان کرد: سرپرست جدید شهرداری باید همت خود را باید صرف کارها و اقدامات اجرایی و عملیاتی و حل مشکلاتی که امروز بصورت روزانه مردم شهر با آن درگیر هستند کند

شهر رشت بدترین شرایط را در حوزه مدیریت شهری و شهرداری در کشور دارد

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز ، سید رضا موسوی روزان در شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی رشت با بیان اینکه شهرداری رشت در طول ۱۳ سال عمر شورا در چهار دوره مدیریت با ثباتی نداشته است اظهار کرد: با ۱۸ شهردار در ۱۵ سال میانگین مدیریت شهرداری رشت فصلی و حداکثر به دو فصل می رسد.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت شهرداری در سطح کشور  دو سال و شش ماه است گفت: در گیلان یک ششم میانگین مدیریت شهرداری در کشور عمر مدیرت شهرداران است.

شهر رشت بدترین شرایط را در حوزه مدیریت شهری و شهرداری در کشور دارد

عضو شورای اسلامی رشت  با تاکید بر اینکه شهر رشت  از بدترین شرایط را در موضوع مدیریت شهری و  شهرداری در سطح کشور دارد افزود: نکته قابل تامل این است با این شرایط بعضی ها در داخل و بیرون با خوشحالی از آن استقبال می کنند.

موسوی روزان با بیان اینکه مسئولیت این امر قبل از هر کس به اعضای شورا باز می گردد خاطرنشان کرد: من از همه دوستان عزیز شورا در خواست دارم که نسبت به این موضوع حساسیت ویژه نشان دهند و برای رضای خدا حداقل در این مرحله شهرداری را انتخاب کنیم که در سه سال باقیمانده عمر شورا ی چهارم شهردار باشد.

وی تصریح کرد: به عنوان یک عضو شورا و به عنوان  دوست و برادر عرض میکنم باید تحمل خود را بالاببریم ممکن است بسیاری از خواسته ها برآورده نشود ولی نگاه کنیم که آیا شهردار به نفع شهر هست یا خیرو البته این به ابن معنی نیست که نظارت ها ضعیف شود و اما نمی توانیم به بهانه نظارت هر روز شهردار ی  را دچار چالش کنیم

موسوی روزان بیان کرد: سرپرست جدید شهرداری  باید  همت خود را باید صرف کارها و اقدامات اجرایی و عملیاتی و حل مشکلاتی که امروز بصورت روزانه مردم شهر با آن درگیر هستند کند

وی با اشاره به مشکل آسفالت شهر ,چاله و چوله های که مردم را خسته کرده،پروژه هتی عمرانی و روان آب های سطحی افزود: بالا بردن درآمد شهرداری و توجه به رفاهیات پرسنل شهرداری،ایجاد دوستی بین همکاران و ایجاد روحیه امید در پرسنل در پیشبردکار بسیار اثر گذار است.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط خوبی به سر نمی بریم و توان سرپرست شهرداری رشت نباید معطوف به موضوعات فرعی و پیش پا افتاده شود گفت: به اندازه کافی موضوعات چالشی در شهر وجود دارد و نیاز به چالش های جدید در شهر نیست.

اعضای شورا در انتخاب شهردار جدید دوباره تکرار اشتباه نکنند

عضو شورای اسلامی رشت گفت: مواظب باشیم که در انتخاب شهردار جدید  اشتباه دوست عزیز شورای ما که از حامیان اصلی اولیه و از مخالفان اصلی پایانی آقای خلیلی بود دوباره تکرار نشود چرا که بایک اشتباه دیگر عمر کاری شورای دوره چهارم به پایان می رسد.

موسوی روزان تاکید کرد: شهرداری رشت در زمان آقای خلیلی جهنم نبود و در یک شب در زمان آقای سرپرست بهشت نمی شود مشکلاتی گریبان گیر شهر رشت است که باید همه اعضا ی شورا و شهرداری آستین همت بالازده و تلاش خود را برای رفع مشکلات به کار گیرند

وی گفت: دوستان رسانه ای بدانند که ایجاد اختلاف بین اعضای شورا به نفع شهرداری و مردم شهر نیست و اعضای شورا را از سازندگی و برنامه ریزی و رسیدن به اهداف باز می دارد.

عضو شورای اسلامی رشت با بیان اینکه من بر این عقیده نیستم که مطبوعات و رسانه ها همه چیز را سفید ببینند گفت:رسانه ها باید همه چیز را همانگونه که هست ببینند و منعکس کنند و نظرات شخصی و سلیقه ای خود را وارد خبر نکنند و در تحلیل ها به شکلی وارد نشوند که اعضای دیگر شورا بر علیه یک عضو نظرات کاملا منفی پیدا کنند.

وی با تصریح بر اینکه در هفته گذشته تصویری از یک عضو شورا را در یکی از پایگاه های خبری منتشر شد که در حال چای خوردن است گفت: آیا درست است که چنین تصویری منتشر شود امروز برای این عضو شورا  است و فردا برای عضو دیگر شورا است.

عضو شورای اسلامی رشت با بیان اینکه این پایگاه خبری طوری یک عضو شورا  را مورد نقد قرارداده که بقیه اعضای شورا را کاملا نزدیک به اینکه  شروع کنند به موضع گیری  وا می دارد افزود: این پایگاه خبری چگونه به یک عضو شورا به بهانه دفاع از اعضای دیگر  توهین اینگونه حرکات اثر تخریبی دارد این پایگاه خبری که حتی مجوز وزارت ارشاد را هم ندارد باید در ارائه اخبار رعایت اصول کند.

………………………..

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه