اعضای شورا نباید علیه همکاران صحبت کنند

رئیس کمیسیون برنامه و حقوقی با تاکید بر اینکه مردم به ما اعتماد کردند تصریح کرد: نباید علیه همکاران صحبت کرد و انتظار داریم که اعضای شورا این امر را رعایت کنند.

اعضای شورا نباید علیه همکاران صحبت کنند

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز  مجید رجبی ویسرودی با اشاره به صحبت هایی که  اعضای شورا با رسانه ها داشته اند اظهار کرد: برخی از دوستان  اخباری را منتشر کردند که لایحه سلب اختیار شورا های شهر به خاطر جریاناتی بوده که اخیرا در رشت به وقوع پیوسته که ادعای کاملا اشتباهی است.

وی با بیان اینکه این صحبت ها باعث شد که شهردار سابق رشت  پیامکی تحت عنوان تا وقتی که نگاه خدا رو به توست دیگر نگران نباش  را ارسال کندافزود: به شعور مردم توهین نکنید مردم اعضای شورا را انتخاب کردند در نتیجه در اعضای شورا این توانمندی را دیده اند که به آنها رای داده اند.

این عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه آنهایی که می خواهند شورای شهر را مدیریت کنند بهتر است به مدیریت خودشان فکر گنند تصریح کرد:ما در اول راه شورا برای  برنامه های خود یک هدفی را مشخص کردیم و تعویض شهردار ،تاثیر چندانی در برنامه ها ندارد چراکه برنامه ها مدون است و شهردار جدید در چار چوب بودجه  عمل می کند.

رجبی  ویسرودیبا بیان اینکه تمام مدیرانی که سطح شهر هستند اینگونه نیست که توانمند باشند افزود: مدیران آمدند در نقاط بحران یک تعداد را پله کردند و رفتند بالا مدیران انتصابی هستند ولی شورا انتخاب مردم است شورای شهر توانمند است و توانمندی خود را اثبات کرده است

در ادامه این جلسه رئیس کمیسیون برنامه و حقوقی شورای شهر رشت با بیان اینکه موضوع استیضاح شهردار بحثی بود که به پایان رسید گفت:شهردر سابق رشت فردی بزرگوار است و ما با شخصیت حقیقی ایشان مشکلی نداریم

رفیعی نوده عدم توانایی شهردار در انجام برنامه ها را دلیل استیضاح وی عنوان کرد و گفت: یکی از اعضای شورا در مصاحبه رادیوی خود مطالبی را عنوان کردند که درست نبود.

وی با تاکید بر اینکه برخی از اعضای شورا ادعا کردند که موافقان استیضاح به دنبال سهم خواهی هستند گفت: ما چه منافع مادی از شهرداری که متعلق به مردم است می توانیم داشته باشیم؟ اینگونه صحبت ها درست نیست

رئیس کمیسیون برنامه و حقوقی با تاکید بر اینکه مردم به ما اعتماد کردند تصریح کرد: نباید علیه همکاران صحبت کرد و انتظار داریم که اعضای شورا این امر را رعایت کنند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ارزش ها
تورو خدا قیافش رو ببینید به چه کاره ها میخوره؟
در حاشیه