لودگی در برنامه های صدا و سیما روحیه عناد و دشمنی را تقویت می کند

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با تاکید بر اینکه نتیجه نقد باید سازندگی باشد نه تمسخر و تحقیر و بی آبرویی، گفت: در برخی از برنامه ها به علت ناپختگی عوامل تهیه و یا اجرای ناقص آن با مشکلاتی روبرو هستیم.

لودگی در برنامه های صدا و سیما روحیه عناد و دشمنی را تقویت می کند

به گزارش ۸دی نیوز، ایرج ندیمی در گفت و گو با خانه ملت،‌ با انتقاد نسبت به عملکرد صداو سیما،‌ ‌با اشاره به تمسخر قطع میکروفن مجلس هنگام پخش سرود ملی درنشست مشترک دولت و مجلس،‌ افزود: طرح این نوع موضوعات مشکلی را حل نمی کند و درست نبود که آن اتفاقی که در یک فضا و زمان محدود رخ داد و علنی هم نبود برای همه ملت پخش شود و آنها را به قضاوت وادارکنند و شاید مناسب تر این بود که هم نوایی رئیس جمهور ، رئیس مجلس ، نمایندگان ملت و وزرا در این جلسه به ملت نشان داده می شد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نتیجه نقد باید سازندگی باشد نه تمسخر و تحقیر و بی آبرویی، افزود: در برخی از برنامه ها به علت ناپختگی عوامل تهیه و یا اجرای ناقص آن با مشکلاتی روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه نمی توان بر روی تمسخر و تحقیر و دست انداختن اسم نقد گذاشت و این از رذایل اخلاقی است،‌ گفت: صداو سیما باید با بیان مشکلات و بیان راهکار حفظ آبرو کند و روحیه عناد و دشمنی را تقویت نکند.

ندیمی با بیان اینکه باید لودگی در برنامه های صدا و سیما را که نام طنز پخش می شود مدیریت کرد افزود: این رویکرد ناصحیح صداو سیما به جایگاه قوا آسیب می زند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه