حکم اعدام شیخ نمر ابلهانه است/سعودی‌ها تاوان اعدام شیخ نمر را پس می‌دهند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه صدور حکم اعدام برای شیخ نمر توسط عربستان ابلهانه است، تأکید کرد: سعودی‌ها بدو تردید تاوان اعدام شیخ نمر را پس می‌دهند.

حکم اعدام شیخ نمر ابلهانه است/سعودی‌ها تاوان اعدام شیخ نمر را پس می‌دهند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس، صفر نعیمی‌ رز نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از صدور حکم اعدام برای شیخ نمر توسط دادگاه جنایی عربستان اظهار داشت: این حکم نه تنها عادلانه نیست، بلکه ابلهانه است.

وی افزود: ما همواره در مناسبات با همسایگان معتقد به روابط متقابل هستیم تا با این شیوه بتوانیم حُسن هم‌جواری را داشته باشیم و هم‌زیستی مسالمت‌آمیز را رعایت کنیم، سیاست جمهوری اسلامی ایران همواره کاملاً بر این اصول استوار بوده و مراعات شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه تصریح کرد: این تصمیم نسنجیده دولت عربستان در صدور حکم اعدام برای شیخ نمر نه تنها دشمنی با اسلام و مسلمین است، بلکه به نوعی برای جلب توجه و رضایت ارباب خودش یعنی شیطان بزرگ آمریکای جنایت‌کار و متحدان اروپایی این کشور مافیایی است.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد عربستان با صدور حکم اعدام برای شیخ نمر به دنبال چراغ سبز نشان دادن به رژیم منفور و غاصب صهیونیستی فرزند نامشروع آمریکا در منطقه است، یادآور شد: از نظر مجامع بین‌المللی اقدام عربستان در صدور حکم اعدام برای شیخ نمر اقدام مشروعی نیست و عواقب آن در جهت تخریب کشور سعودی محسوس خواهد شد.

نعیمی‌ در پایان خاطرنشان کرد: بدون شک عربستان در صورت اعدام شیخ نمر، تاوان آن را پس خواهد داد و سبب نفرت مسلمین جهان از این حرکت شنیع و وقیحانه خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه