دانشگاهی با دو رئیس و دو سیستم آموزشی در گیلان!

دانشجویان: آقای مسول در هیچ کجای دنیا دانشگاهی مانند جابربن حیان رشت با دو رئیس، با دو سیستم آموزشی نمی توان پیدا کرد!

دانشگاهی با دو رئیس و دو سیستم آموزشی در گیلان!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از پیک دانشجو، دانشجویان دانشگاه غیر انتفاعی جابر بن حیان اکنون هنگامی که عزم رفتن بر سر کلاس درس را می کنند زمزمه تهدیدهای مسئولین دانشگاهی و گروههای اموزشی را با خود مرور می نمایند که آیا باید ” فلکه گاز ” پیاده شده و به هنرستان اجاره ای در پل تالشان بروند و یا به مکان پیشین دانشگاه در خیابان سعدی!

چندی پیش نامه سرگشاده و هشدار بسیج دانشجویی “دانشگاه غیرانتفاعی جابربن حیان رشت” در باب مشکلات و نابسامانی های بی پایان این دانشگاه به سمع مسئولین استانی و کشوری رسانده شد ؛ هرچند شاهد دوپاره شدن مکان دانشگاه و گروههای آموزشی در هفته های اخیر بودیم  به طوری که دانشجویان معتقدند “از چاله در آمدند و به چاه در افتادند” اما به نظر می ر سد مسئولین وزارتی و استانی وقعی به سردرگمی های دانشجویان این دانشگاه ننهاده و شاهد دعواها و کشمکش های سرمایه گذار این دانشگاه و رئیس حکم به دست بوده اند.

7888

آقایان مسئول ! دانشجویان دانشگاه غیر انتفاعی جابر بن حیان اکنون هنگامی که عزم رفتن بر سر کلاس درس را می کنند زمزمه تهدیدهای مسئولین دانشگاهی  و گروههای اموزشی را با خود مرور می نمایند که آیا باید ” فلکه گاز ” پیاده شده و به هنرستان اجاره ای در پل تالشان بروند و یا به مکان پیشین دانشگاه در خیابان سعدی! البته این را نیز می دانند که هرکدام از مراکز به انان گوشزد کرده اند که در صورت غیبت بیش از سه جلسه مشروط خواهند شد! و هم می دانند که هر کدام از مراکز ادعا می کنند که مبلغ هزینه ترم را باید به حساب آن مرکز واریز نمایند. باور بفرمائید در هیچ کجای دنیا چنین دانشگاهی با دو رئیس، با دو سیستم آموزشی و اداری نمی یابید.

آقایان مسئول در جریان هستید چند نفر از دانشجویان این دانشگاه با اتمام تحصیل خود به انتظار مدارک تحصیلی ،  مسیر سعدی به پل تالشان را متر می نمایند؟ با چه طرفی باید تسویه حساب نمایند؟ چه کسی باید زیر مدرک آنها را امضا نماید؟ تکلیف مبالغ واریزشده به حساب دانشگاه چه می شود ؟ چه مقامی پاسخگوی گرفتاری و سرگردانی دانشجویان است؟

بزرگواران استانی و کشوری لطفا چاره ای به حال مشکلات این دانشگاه و دانشجویان آن بنمائید و ایشان را از منجلاب کشمکش های بی ربط و خود خواهانه مسئولینش نجات دهید و بار دیگر دلسوزانه هشدار می دهیم که در صورتی که این قضایا به صورت آبرومندانه و منطقی حل نگردد ، تبعات نگران کننده ای برای استان و شهر رشت خواهد داشت.

آنچه مطالعه شد متن نامه سرگشاده “شماره۲″ بسیج دانشجویی “دانشگاه غیرانتفاعی جابربن حیان رشت” به مسؤلین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مسئولین استانی 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
میثم
این خبره یا بیانیه؟!! کی به شما مدرک خبرنگاری داده؟ بگید ما هم بریم همونجا مدرک بگیریم
علیرضا در پاسخ به میثم
نه خبره نه بیانیه میگن نامه ست الله اعلم
در حاشیه