نماز کانون خانواده را گرم نگه‌ می‌دارد

امام جمعه چابکسر گفت: نماز و اخلاق کانون خانواده را گرم نگه‌ می‌دارد.

نماز کانون خانواده را گرم نگه‌ می‌دارد

به گزارش ۸دی نیوز، حجت‌الاسلام محمود کشاورز قاسم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با دعوت همگان به تقوای الهی اظهار کرد: بندگان صالح خدا باید رعایت تقوای الهی که بهترین توشه سفر آخرت است را داشته باشند.

وی با قدردانی از مردم چابکسر در برگزاری عید غدیر و ویژه‌برنامه‌های مراسم روز خانواده، افزود: نماز و اخلاق کانون خانواده را گرم نگه‌می‌دارد.

کشاورز قاسم‌آبادی به مذاکرات هسته‌ای ایران اشاره کرد و گفت: تیم مذاکره‌کننده ایرانی با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری مذاکرات را پیگیری کرده است.

امام جمعه چابکسر با اظهار امیدواری نسبت به برطرف شدن مشکلات با نگاه ویژه دولت و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، بیان کرد: یکی از اقساط باقی مانده مذاکرات هسته‌ای به حساب دولت واریز شده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران با استفاده از توان داخلی دانش هسته‌ای را کسب کرده است، خاطرنشان کرد: دانش هسته‌ای با تکیه به جوانان کشور به‌دست آمده است.

کشاورز قاسم‌آبادی صبر و حوصله مردم ایران را دارای اندازه‌ای دانست و اظهار کرد: ملت نمی‌گذارد غرور ملی ایران اسلامی پایمال شود.

امام جمعه چابکسر با اشاره به جنایت داعش در منطقه، تصریح کرد: داعش توسط آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس ایجاد شده است.

وی به وحشت دنیای استکباری از بیداری اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: سپاه و بسیج در آینده نزدیک داعش را به زباله‌دان تاریخ می‌سپارند.

کشاورز قاسم‌آبادی خواستار پیگیری مسئولان در برطرف کردن مشکلات مردم چابکسر شد و اظهار کرد: سرمازدگی باغ‌های چابکسر ناشی از برف سال گذشته نیازمند تامین اعتبار است./ فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه