انتقاد امام جمعه لنگرود از نصب پرده های انتصاب مدیران و چاپ عکس زنان در آگهی ها

صدیق با انتقاد نسبت به مدیران بعضی ادارات که به عنوان مسئول انتخاب می شوند گفت: متأسفانه باانتخاب مدیرجدید چاپ عکس وبنرهای بزرگ وپرده نویسی تمام شهرراپرکرده که این درشأن یک مدیراسلامی نیست اگرکاربرای خداست این حرکات چه معنی دارد؟! وصرف هزینه های گزاف دراین خصوص یعنی چه؟

انتقاد امام جمعه لنگرود از نصب پرده های انتصاب مدیران و چاپ عکس زنان در آگهی ها
به گزارش ۸دی نیوز به نقل از لنگرنیوز ، حجت الاسلام مهدی صدیق در خطبه های این هفته نماز جمعه لنگرود با اشاره به اهمیت عایت اخلاق درسبک زندگی اسلامی گفت : ازجمله حقوقی که بایدبه آن رعایت شودحقوق یتیم است واگرچه یتیم فقط به کسی که پدرومادرخودراازدست بدهدنیست بلکه کسی که به عالمان دینی دسترسی نداردنیزیتیم است .

وی افزود:داشتن بصیرت دینی ودسترسی به عالمان دینی وداشتن اندیشه بالای دینی وسیاسی ازاهم واجبات یک انسان دینمداراست.
امام جمعه لنگروددرادامه ضمن دعوت نمازگزاران به پرهیزازمعاصی ورعایت تقوای الهی و انتقاد از چاپ آگهی فوت بانوان همراه با متوفی گفت:چه لزومی داردکه با درگذشت زنی متأسفانه عکس متوفی رادرآگهی فوت آن مرحومه چاپ می کنندیا برسرقبرآنها عکس یا روی سنگ قبرچهره مرحومه راترسیم می کنند؟!! که این ازنظردینی جای اشکال هست لذا از مدیران دستگاههای فرهنگی خصوصأارشاداسلامی ومدیران وادی می خواهم نسبت به این موضوع پیگیری وجلوگیری بعمل آید.
صدیق درادامه باانتقادنسبت به مدیران بعضی ادارات که به عنوان مسئول انتخاب می شوند گفت: متأسفانه باانتخاب مدیرجدید چاپ عکس وبنرهای بزرگ وپرده نویسی تمام شهرراپرکرده که این درشأن یک مدیراسلامی نیست اگرکاربرای خداست این حرکات چه معنی دارد؟! وصرف هزینه های گزاف دراین خصوص یعنی چه؟
امام جمعه لنگرود در پایان در خصوص اهمیت انجمن اولیاء ومربیان وجایگاه این تشکل وپیوندآن دربالابردن جایگاه علمی وتربیتی دانش آموزان ووسپس درخصوص هفته کاهش بلایای طبیعی و گرامیداشت هفته تربیت بدنی سخنان مبسوطی بیان نمود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه