دستگاه دیپلماسی کشور نظر قاطع خود را در رابطه با صدور حکم اعدام “النمر” اعلام کند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: این اقدام عربستان در صدور حکم اعدام برای یک روحانی بخاطر سخنرانی نشان‌دهنده دیکتاتوری و فضای خفقانی است که در عربستان حاکم است.

دستگاه دیپلماسی کشور نظر قاطع خود را در رابطه با صدور حکم اعدام “النمر” اعلام کند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از نسیم، محمد صالح جوکار، عضو کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: امروز یکسری از جانیان و تروریست‌ها مورد حمایت قرار می‌گیرند ولی یک روحانی متدین و مسلمان باید به اعدام محکوم شود و این نشان دهنده قوانین عربستان بر اساس احکام اسلامی باشد بلکه خواسته‌های شخصی حاکمان در دادگاه‌ها محقق می‌شود که اینگونه احام خشن و ناعادلانه را صادر می‌کند.

وی همچنین افزود: دستگاه دیپلماسی ما باید به جد مواضع خود را در برابراین حکم ظالمانه اعلام کند. مطمئنیم شیعیان عربستان جلوی این حکم خواهند ایستاد و اجازه نخواهند داد این حکم به همین آسانی اجرا شود.

جوکار با توصیه به سردمداران عربستان ادامه داد: به شما هشدار می‌دهیم راه مبارزه با بیداری اسلامی سرکوب نیست و آتش بیداری اسلامی قطعا دامن عربستانی‌ها را خواهد گرفت. عقل خود را به کار بیندازید و مردم را بیش از این در اسارت نگه ندارند و اجازه دهند مردم خود سرنوشت خودشان را انتخاب کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به پیگیری این کمیسیون در این مورد افزود: ما قطعا در کمیسیون این موضوع را پیگیری می‌کنیم و مواضع قاطعی در این مورد خواهیم داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه