نماینده مردم رشت در مجلس در گفتگو با ۸دی:

مسئولان کنترل ورود مسافران به گیلان را جدی بگیرند

نماینده مردم رشت در مجلس با تأکید بر لزوم ایجاد محدودیت و ممنوعیت ورود مسافران به گیلان در ایام تعطیلات پیش رو با توجه به وضعیت قرمز این استان، گفت: مسئولین کشوری و استانی باید برای کنترل ورود مسافران به گیلان حساسیت نشان دهند.

مسئولان کنترل ورود مسافران به گیلان را جدی بگیرند

به گزارش ۸دی، محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت در مجلس در رابطه با لزوم ایجاد محدودیت و ممنوعیت ورود مسافران به گیلان در ایام تعطیلات پیش رو با توجه به وضعیت قرمز این استان، اظهار کرد: شاهد بودیم مسئولان در برگزاری مراسم هیئت های مذهبی حسیاست نشان دادند و اعلام شد که تجمع موجب تجدید شیوع کرونا و آسیب مردم می شود و اعلام کردند مراسم ها با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار شود.

وی بر اهمیت کنترل ورود مسافران به استان گیلان تأکید کرد و گفت: اما الان شاهدیم که در فروشگاه های بزرگ و شهر بازی ها تجمع مردم وجود دارد مسئولینی که به تجمع مردم برای برگزاری مراسم عزاداری حساسیت نشان دادند کاش به این مکان های پر رفت و آمد هم توجه ویژه داشته باشند.

نماینده مردم رشت در مجلس خطاب به ستاد مقابله با کرونا، گفت: اگر جان مردم برای شما اهمیت دارد و برای هیئت های مذهبی، مساجد، نماز جمعه و… پروتکل های خاص صادر کرده اید چرا برای تجمعاتی که در سواحل دریا، مراکز تفریحی، معابر و بازار… ایجاد می شود پروتکل صادر نمی شود با اینکه این تجمعات نیز موجب شیوع و انتقال ویروس می شود.

احمدی از مسئولین کشوری و استانی خواستار شد همانند برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم برای عدم مسافرت مسافران به گیلان نیز حساسیت نشان دهند.

وی از مسافران هم درخواست کرد که سفر نکنند و وارد استان نشوند و بگذارند این چرخه ویروسی حذف و قطع شود.

نماینده مردم رشت در مجلس خاطرنشان کرد: ستاد مقابله وقتی به جلسات هیئت های مذهبی حساسیت نشان می دهند و اعلام می کند اگر اتفاقی بیفتد شما مداحان و سخنرانان مقصر هستید و ما شماها را می شناسیم به حضور و تجمع در فروشگاه ها، پارک ها، سواحل دریا هم حسیاسیت ویژه نشان دهد که مردم بدانند این حساسیت ها در همه عرصه ها اعمال می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه