هنرمندان آلوده بازی‌های سیاسی نشوند

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: بازی‌های سیاسی نباید هنرمندان را آلوده خود کند و آنها باید برای پیشرفت فرهنگی شهر خود گام‌های موثرتری بردارند.

هنرمندان آلوده بازی‌های سیاسی نشوند

به گزارش ۸دی نیوز حمیدرضا خصوصی در جمع این هنرمندان این شهرستان با بیان اینکه اداره ارشاد مهم‌ترین و سرآمد تمام اداره‌هاست، اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند موجب تحول فرهنگی در هر جامعه شود.

وی با اشاره به اینکه گام‌های موثرتری برای پیشرفت فرهنگی جامعه برداشته شده است، افزود: هنرمندان باید بدانند برای که و چه صحبت کرده و اگر تاثیرگذار نباشد نگفتن آن سخن بسیار بهتر است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی به دو واژه هنر و هنرمند اشاره کرد و گفت: اگر هنرمند بتواند به نقش خود در جامعه به نحو مطلوب بپردازد بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

وی هنرمندان را جلوه‌های زیبای تاریخ بشر نامید و گفت: هنرمندانی که در تاریخ بشریت اهل اخلاق بودند موفق‌تر عمل کردند و هنرمندان باید رویه آنها را الگوی خود قرار دهند.

خصوصی درباره برخی از تنگناها در مسیر حرکت هنرمندان تصریح کرد: هنر به معنای مسلح شدن به سلایق، اندیشه‌ها و خلاقیت‌هاست که انسان را به کمال می‌رساند و هنرمند راضی به ماندن در کوره راه‌ها نمی‌شود.

وی ابزار هنر را وسیله‌ای برای تمرین و ممارست دانست و ادامه داد: هنرمندان باید الگوهای بزرگ تاریخ بشریت را سرلوحه کار هنری خود قرار دهند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هنر باید وسیله رسیدن هنرمند به اهدافش باشد، یادآور شد: انسان در هر مقوله‌ای می‌تواند هنرمندی کند.

وی با تصریح بر اینکه بازی‌های سیاسی نباید هنرمندان را آلوده خود کند، متذکر شد: هنرمندان باید برای پیشرفت فرهنگی شهر خود گام‌های موثرتری بردارند.

خصوصی، وظیفه هنرمندان را دفاع از حق و حقیقت خواند و یادآور شد: هنرمند باید در راستای وحدت گام‌های موثرتری بردارد.

فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه