حسینیه سیار دانش آموزی دهه اول محرم در رشت برپا می شود

حسینیه سیار دانش آموزی به همت هیئت انصارالمهدی(عج) اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان در رشت اجرا می گردد.

حسینیه سیار دانش آموزی دهه اول محرم در رشت برپا می شود

به گزارش ۸دی، محمد لطیفی، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان، با اشاره به اینکه هیئت دانش آموزی انصارالمهدی(عج) برای ماه محرم تمهیدات لازم برای اجرای ویژه مراسم عزاداری در محل مسقف را فراهم نموده بود، افزود: اما با توجه به شیوع بیماری کرونا و به تبعیت از تاکید رهبر انقلاب مبنی بر رعایت پروتکل های ابلاغی از سوی ستاد مبارزه با کرونا، این مراسم کنسل گردید.

لطیفی، ادامه داد: در این راستا و با توجه به اهمیت احیای شعائر دینی و بزرگداشت ایام عزای امام حسین(ع)، هیئت انصارالمهدی(عج) اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان تصمیم به اجرای طرح حسینیه سیار نموده است.

وی، اضافه کرد: این طرح با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و با اجرای گروه سرود دانش آموزی و همچنین گروه سرود منادیان بصیرت و مداحی نوگلان حسینی در سطح شهر برگزار می گردد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان برگزاری ویژه مراسم احلی من العسل را از دیگر برنامه های هیئت انصارالمهدی(عج) عنوان کرد و گفت: این مراسم صبح روز چهارشنبه مصادف با ۶ محرم که منتسب به حضرت قاسم(ع) می باشد از شبکه استانی باران پخش خواهد شد.

لطیفی، در پایان با اشاره به برگزاری هیئات دانش آموزی بصورت مجازی، گفت: اجرای سومین دوره توزیع اقلام معیشتی و بهداشتی از دیگر برنامه های اتحادیه در این ایام می باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
آقای لطیفی! همت کنید به اتفاق جوانان و افراد خیر و انقلابی!مزار شهدای گمنام پارک ملت را از وضعیتی که دون شأن شهدا تغییر دهید
ناشناس در پاسخ به
بنیاد شهید استان! بنیاد حفظ آثار انقلاب اسلامی! سپاه استان! استاندار! نیروهای انقلابی! و حاضران در تشییع پیکر شهدا! آیا شایسته است شهدای گمنام را به رشت بیاورید و در پارک دفن کنید و بعد مزار آنها مانند خرابه باشد؟! اگر اقوام این شهیدان معلوم بودند مزارشان مانند اینچنین بود؟! من برای تغییر وضعیت مزار پول دولتی مطالبه نمی کنم و مطمئنم عاشقان شهدا کمک خواهند کرد.
ناشناس در پاسخ به
حتما مردم کمک خواهند کرد اما متصدی امر دفن شهدای گمنام و ساختن بنایی در شأن شهدا وظیفه کدام نهاد یا شخصیت حقوقی است؟! اگر نمی توانند پذیرای شهید باشند چرا شهید در پارک دفن می شود؟!محل دفن شهدا به خرابه شباهت دارد!
در حاشیه