سجاد مصلحی

استادیوم آزادی فومن نیازمند نگاه ویژه نماینده/مسئولان استان فومن را جدا از رشت و انزلی ندانند

استادیوم پیر آزادی شهر فومن، تیرماه سال گذشته برای اجرای چمن مصنوعی و تقویت روشنایی ورزشگاه درب آن بسته شد و با گذشت بیش از یک سال تاکنون این عملیات به پایان نرسیده است.

استادیوم آزادی فومن نیازمند نگاه ویژه نماینده/مسئولان استان فومن را جدا از رشت و انزلی ندانند

به گزارش ۸دی،استادیوم پیر آزادی شهر فومن که در سال های اخیر میزبان بازی های خانگی تیم شهرداری فومن در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور بوده، تیرماه سال گذشته برای اجرای چمن مصنوعی و تقویت روشنایی ورزشگاه درب آن بسته شد و با گذشت بیش از یک سال تاکنون این عملیات به پایان نرسیده است.

اختصاص اعتبار ۷ میلیارد تومانی برای توسعه و تجهیز استادیوم عضدی رشت و رو به پایان بودن فاز‌ اول پروژه بازسازی استادیوم تختی بندرانزلی حکایتی تکراری از اختصاص بودجه ناعادلانه اداره ورزش و جوانان استان بین شهرهای گیلان است.

تکمیل استادیوم آزادی فومن ۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد؛طبق آخرین گفته نظری رئیس اداره ورزش و جوانان فومن ایجاد روشنایی و زیرسازی استادیوم آزادی فومن حدود یک میلیارد تومان هزینه شده است،تکمیل پروژه بازسازی این استادیوم نیازمند خرید چمن مصنوعی است که با اختصاص اعتبار ۳ میلیارد تومانی به پایان خواهد رسید.

سن جوانی و شور و نشاط این دوران می طلبد که جوانان در محیطی خاص هیجان درونی خود را تخلیه کنند و اماکن ورزشی می‌توانند بهترین مکان برای این امر باشند.

خلیل بهروزی فر نماینده مردم فومن و شفت که در سخنرانی های انتخاباتی اش جایگاه جوانان فومنی را در مکان هایی نظیر قلیان سرا ندانسته و لیاقت آنها بالاتر دانسته باید دید اقدامی برای تکمیل پروژه بازسازی استادیوم آزادی فومن انجام می دهد یا خیر؟!

⁦نویسنده: سجاد مصلحی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه