عدم توافق عزت‌مندانه بهتر از هر توافق تحمیلی و غیر شرافت‌مندانه است

شاخص رسیدن به برد در مذاکرات هسته‌ای با طرف‌های غربی، رفع همه تحریم‌ها به‌صورت همزمان است و هر توافقی غیر از این نه‌تنها برد محسوب نمی‌شود بلکه عزت ملی و منافع ملی را خدشه‌دار می‌سازد.

عدم توافق عزت‌مندانه بهتر از هر توافق تحمیلی و غیر شرافت‌مندانه است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از  رصدرودسر حجت الاسلام محمدعلی دستجردی توافق هسته ای مسئله نظام است و نظام به این دولت و آن دولت بند نیست و باید در این قضیه منافع ملی و اسلامی را درنظر گرفته شود و استفاده سیاسی از این قضیه در آینده ضررش بیشتر از منفعتش خواهد بود و مسائل و توافقات تا جایی که محرمانه نباشد باید برای مردم بازگو گردد.

امام جمعه شهرستان رودسر اظهار کرد: شاخص رسیدن به برد در مذاکرات هسته‌ای با طرف‌های غربی، رفع همه تحریم‌ها به‌صورت همزمان است و هر توافقی غیر از این نه‌تنها برد محسوب نمی‌شود بلکه عزت ملی و منافع ملی را خدشه‌دار می‌سازد.

وی در ادامه افزود:استقلال سیاسی و عزت ملی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است و جمهوری اسلامی ایران در سایه استقلال و عزت به‌دست‌آمده توانسته است به پیشرفت‌های بسیار چشمگیری در حوزه‌های مختلف علم و فناوری برسد.

دستجردی گفت:معتقدان به راهبرد تعامل‌گرایی با کانون‌های ثروت و قدرت جهانی، در چارچوب نرمش قهرمانانه، فرصتی یافتند تا امکان اثربخش بودن راهبرد ادعایی خود را به آزمون گذاشته و از این رو از یک‌سو انسجام ملی حفظ کنند و از سوی دیگر حسن نیت جمهوری اسلامی ایران در صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌اش بر دنیا اثبات گردد.

وی در خاتمه اضافه کرد: راه خروج از چنین وضعیتی بیان شفاف مسائل در مذاکرات، و اذعان به غیرقابل‌اعتماد بودن طرف‌های آمریکایی و اروپایی و بازگشت به اقتدار ملی است نه هر توافقی بهتر است از عدم توافق

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه