مراسم معارفه سرپرست شهرداری رشت برگزار شد + گزارش کامل تصویری

مراسم تودیع ابراهیم خلیلی از شهرداری رشت و معارفه “کریم سرپرست” به عنوان سرپرست شهرداری با حضور صابر رییس شورای اسلامی شهر رشت، رفیعی نوده و نیکومنش برگزار شد.

مراسم معارفه سرپرست شهرداری رشت برگزار شد + گزارش کامل تصویری

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز، مراسم تودیع ابراهیم خلیلی از شهرداری رشت و معارفه “کریم سرپرست” به عنوان سرپرست شهرداری پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) با حضور صابر رییس شورای اسلامی شهر رشت، رفیعی نوده و نیکومنش از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری برگزار شد.

عباس صابر رییس شورای اسلامی شهر رشت در این نشست با اشاره به این مطلب که یکسال از عمر شورای دوره چهارم سپری می شود گفت: در این مدت، شورا داشتن یک شهردار را تجربه نمود اما شهردار رشت با تمام توانمندی ها نتوانست نیازهای شهر رشت را برآورده سازد.

وی افزود: اعضای شورا و شهرداران این شهر چند صباحی میهمان شما مدیران شهرداری هستند و این شما مدیران هستید که ثابت کردید همواره با توانمندی تان می توانید اداره این شهر را در دست بگیرید و چه خوب است اگر شهردار این شهر نیز از مجموعه شهرداری انتخاب گردد زیرا چنین فردی هم به امورات شهری آگاهی بیشتری دارد و هم در جلب اعتماد این مجموعه بسیار تاثیرگذار می باشد.

صابر در بخش دیگری از سخنان خویش گفت : شما باید در طول سنوات خدمتی تان ثابت نمایید که استحقاق شهردار شدن را داریم و دوستان و همکاران شهرداری باید همکاری همه جانبه با سرپرست شهرداری داشته باشند زیرا ایشان مسئولیت بزرگی را در این مدت کوتاه پذیرفته اند و موفقیت ایشان در گرو همراهی صمیمانه مدیران شهرداری می باشد.

رییس شورای اسلامی شهر رشت افزود : اعتقاد دارم که تمامی مدیران شهرداری به عنوان مسئولین شهری پر توان می توانند نقش آفرین باشند و انشاء ا… به جایی برسیم که از مجموعه شهرداری شهردار رشت را انتخاب نماییم .

نیکومنش عضو شورای اسلامی شهر رشت در ادامه با اشاره به فرمایشات حضرت علی(ع) که “مسئولیت ها ماندگار نیست” گفت: باید آثار خوبی از خویش بر جای بگذاریم و در مورد عملکردمان زمان قضاوت کند نه زبان. مجموعه شهرداری ، مجموعه ای پر کار و گسترده است و همه مدیران استان به نوعی از شهرداری مطالبه دارند و این تعامل و هماهنگی با شهرداری و ادارات  توسط مدیریت شهری محقق می گردد و نتیجه این تعامل نیز موجب آرامش و آسایش شهر و شهروندان می گردد.

وی افزود: مجموعه شهرداری مثل حلقه های زنجیرند اگر خوب به یکدیگر متصل گردند می توانند این بار مسئولیتی را سر بلند به سر منزل مقصود هدایت نمایند و امیدوارم تمامی مدیران با همراهی سرپرست شهرداری بتوانند خروجی مطلوبی داشته و به شهروندان پاسخگو باشند.

کریم سرپرست ، سرپرست جدید شهرداری رشت نیز در ادامه از انتخاب اعضای شورای اسلامی تشکر نمود و گفت : از اینکه بار دیگر در جمع مدیران شهرداری قرار گرفته ام خوشحالم و امید دارم با مشارکت یکدیگر بتوانیم خدمات رسانی به مردم را به طرز مناسبی انجام دهیم زیرا هر وقت کسی به مدیران شهرداری اعتماد نمود و توانست وفاق و دوستی ایجاد نماید ، موفقیت را نصیب خویش کرده است.

وی افزود : تا زمانی که بنده در این مسئولیت هستم قول می دهم که مودت بین این مجموعه حاکم باشد زیرا می دانم که شایستگی های مدیران شهرداری زیاد است، هر وقت با هم خواستیم توانستیم کارهای بزرگ انجام دهیم.

سرپرست گفت : در این مدت مسئله هدایت آب های سطحی و آسفالت خیابان هایی که به سبب انجام این مهم دچار مشکل گردیده است را به جد پی گیری می نمایم.
بهارمست معاون خدمات شهری شهرداری رشت نیز  از زحمات جناب اقای خلیلی در طول مدت خدمت شان به عنوان شهردار رشت قدردانی نمود و ضمن  تبریک به سرپرست شهرداری ، ایشان را جزء مدیران لایق عنوان نمود و گفت :همه مجموعه شهرداری با ایشان همکاری مناسبی خواهند داشت و در تمامی صحنه ها در کنار ایشان حضور خواهند داشت زیرا همکاران با تعصبی که به شهر رشت دارند کوتاهی نخواهند کرد.

moarefe-sarparast (1)

moarefe-sarparast (2)

moarefe-sarparast (3)

moarefe-sarparast (4)

moarefe-sarparast (5)

moarefe-sarparast (6)

moarefe-sarparast (7)

moarefe-sarparast (8)

moarefe-sarparast (9)

moarefe-sarparast (10)

moarefe-sarparast (11)

moarefe-sarparast (12)

moarefe-sarparast (13)

moarefe-sarparast (14)

moarefe-sarparast (15)

moarefe-sarparast (16)

moarefe-sarparast (17)

sarparast (1) sarparast (2) sarparast (3) sarparast (4) sarparast (5) sarparast (7) sarparast (6)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه