عضو مجمع نمایندگان گیلان تاکید کرد:

ضرورت موضع‌گیری صریح و قدرتمندانه جمهوری اسلامی نسبت به پیمان جدید امارات با رژیم صهیونیستی

سید علی آقازاده بر ضرورت موضع‌گیری صریح و قدرتمندانه جمهوری اسلامی نسبت به پیمان جدید امارات با رژیم صهیونیستی تأکید کرد و گفت: وظیفه جمهوری اسلامی ایران است که نسبت به پیمان ننگین جدید امارات با رژیم صهیونیستی مخالفت جدی داشته باشد.

ضرورت موضع‌گیری صریح و قدرتمندانه جمهوری اسلامی نسبت به پیمان جدید امارات با رژیم صهیونیستی

به گزارش ۸دی، سید علی آقازاده با اشاره به پیمان ننگین جدید امارات متحده عربی با رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی، اظهار کرد: رابطه امارات با رژیم غاصب صهیونیستی اکنون به شکل خاصی آشکارشده درحالی‌که این دو از سال‌های بسیار دور با یکدیگر ارتباط دارند.

وی با اشاره به همدستی کشورهای حاشیه خلیج‌فارس با رژیم کودک‌کش صهیونیستی، افزود: کشورهای حاشیه خلیج‌فارس ازجمله امارات و عربستان با رژیم صهیونیستی ارتباط و در اجرای بسیاری از تصمیمات هم‌دستی دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به نقش کشورهای هم‌پیمان با رژیم صهیونیستی در جهت تضعیف کشورهای محور مقاومت، گفت: عربستان، امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی باهم در کور مقاومت فلسطین و کشورهای مقاومت نقش اساسی دارند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، ارتباط آمریکا در پیمان ننگین امارات با رژیم صهیونیستی را حائز توجه دانست و افزود: با حضور، دخالت و عاملیت مستقیم آمریکا کشورهای حاشیه خلیج‌فارس مکلف‌اند با رژیم صهیونیستی ارتباط برقرار کنند.

رئیس کمیته دفاع کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به سابقه رابطه رژیم صهیونیستی با امارات خاطرنشان کرد: تاریخ نشان داده ارتباطات کشورهای حاشیه خلیج‌فارس با رژیم صهیونیستی در سطح کاردار بوده اما بعدها با پیمان‌های اقتصادی و نظامی دنبال شده است.

آقازاده با اذعان به اینکه کشورهای حاشیه خلیج‌فارس تاکنون جرئت آشکارسازی ارتباطشان را با رژیم صهیونیستی نداشتند، خاطرنشان کرد: همکاری کشورهای خلیج‌فارس با رژیم صهیونیستی به دلیل اعتراضات ملت‌های مسلمان در منطقه تاکنون جرئت آشکارسازی را نداشته است.

نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به آشکار شدن رابطه پنهانی رژیم صهیونیسیتی با برخی کشورهای منطقه تصریح کرد: آمریکا مکلف به دلالی برای رژیم صهیونیستی بوده و با توجه به اینکه آمریکا قول همکاری به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس ازجمله عربستان و امارات داده و این کشورها به‌نوعی مستعمره آن‌ها محسوب می‌شوند، ارتباطات امارات و رژیم صهیونیستی آشکارشده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن اقدام پیمان جدید امارات با رژیم صهیونیستی، بیان کرد: بسیاری از ملت‌های مسلمان نسبت به پیمان ننگین امارات با رژیم صهیونیستی مخالفت خود را به‌صورت آشکار بیان کرده‌اند.

آقازاده با بیان اینکه ارتباط صریح و بی‌پرده امارات با رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نمی‌ماند، گفت: حق ملت‌های مسلمان در جریان ارتباط آشکار امارات با رژیم صهیونیستی مسلم و محفوظ است و یقیناً اعتراض ملت‌های مسلمان را در پی خواهد داشت.

وی بر ضرورت موضع‌گیری صریح و قدرتمندانه جمهوری اسلامی نسبت به پیمان جدید امارات با رژیم صهیونیستی تأکید کرد و گفت: وظیفه جمهوری اسلامی ایران است که نسبت به پیمان ننگین جدید امارات با رژیم صهیونیستی مخالفت جدی داشته باشد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه نقشه شوم آمریکا در رابطه با پیمان امارات و رژیم صهیونیستی ناپایدار خواهد بود، گفت: در رابطه با پیمان ننگین رژیم صهیونیستی با امارات متحده عربی، کشور ترکیه نیز مخالفت کرده و امیدواریم با آگاهی و دانش‌افزایی هر چه بیشتر ملت‌های مسلمان نقشه دشمنان اسلام در جهان ازجمله در منطقه نقش بر آب شود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه