داغ تسلیم شدن جمهوری اسلامی ایران را بر دل دشمنان می‌گذاریم

مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان اینکه ملت ایران همنوا با شهدا و شعار هیهات من الذله امام حسین (ع) در برابر دشمن ایستاده است، تأکید کرد: ما با استفاده از اقتصاد مقاومتی و مقاومت اقتصادی و همچنین با بهره‌گیری از صبر، تحمل و شکیبایی داغ تسلیم شدن ملت ایران را بر دل دشمن گذاشته و کاری می‌کنیم که آرزوی شکست مردم ایران اسلامی را با خود به گور ببرد.

داغ تسلیم شدن جمهوری اسلامی ایران را بر دل دشمنان می‌گذاریم

به گزارش فارس، غلامعلی حدادعادل در سیزدهمین یادواره ۱۶۰ شهید پایگاه بسیج شهید رجایی از حوزه امام حسین (ع) سپاه کاشان در سالن ورزشی شهدای بنیاد شهید این شهرستان، اظهار داشت: برای حفظ امانتی که از شهدای خود تحویل گرفتیم با وحدت خود به پای نظام ایستاده و دست از ولایت نمی‌کشیم و سختی‌ها را تحمل می‌کنیم اما تسلیم نخواهیم شد.

وی در ادامه به توطئه‌های آمریکا در قبال ملت ایران اشاره و خاطرنشان کرد: آمریکا وقتی در جبهه‌ها نتوانست بر اراده ملت ایران غلبه کند و زمانی که نتوانست با جریان‌های سیاسی به ایران ضربه بزند و پس از آن که موفق نشد با کودتاهای رنگین و ننگین مانند فتنه ۸۸ خدشه‌ای به کشور وارد کند با اعمال تحریم‌های اقتصادی به دنبال تسلیم کردن ملت ایران است.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان اینکه ملت ایران همنوا با شهدا و شعار هیهات منالذله امام حسین (ع) در برابر دشمن ایستاده است، تأکید کرد: ما با استفاده از اقتصاد مقاومتی و مقاومت اقتصادی و همچنین با بهره‌گیری از صبر، تحمل و شکیبایی داغ تسلیم شدن ملت ایران را بر دل دشمن گذاشته و کاری می‌کنیم که آرزوی شکست مردم ایران اسلامی را با خود به گور ببرد.

حدادعادل در ادامه با تأکید بر اینکه امروز بعد از ۲۵ سال از پایان جنگ تحمیلی هنوز هم در تمامی شهرهای ایران اسلامی یاد و خاطره شهدا زنده است، یادآور شد: ملت ایران در هر محله و کوی و برزن با گرامیداشت نام و یاد شهدای خود، پیوندی که با این انسان‌های آسمانی و آرمان‌های امام راحل بسته‌اند را محکم‌تر کرده و پیمان خود با مقام معظم رهبری را تجدید می‌کنند تا به همگان هشدار دهند هرگز اجازه نخواهد داد بیگانگان در کشور ایران اسلامی دخالتی داشته باشند. 

وی پشتیبانی از ولایت فقیه و قرار گرفتن در خط رهبری را پیام اصلی شهدا دانست و گفت: امروز همه باید پشتیبان و مطیع ولایت فقیه باشیم همان رکنی که موجب وحدت بیشتر در جامعه می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عشق به شهدا را برای ملت ایران اسلامی یک موتور متحرک عنوان و تصریح کرد: استقلال و آزادی، امنیت و پیشرفت‌های علمی و صنعتی که ایران اسلامی را به الگویی برجسته در دنیا تبدیل کرده است به واسطه رشادت‌ها و ایثارگری شهدا و فرزندان ایثارگر ایران اسلامی است.

حدادعادل با بیان اینکه شهدا در دنیای ظلمانی امروز مانند ستارگانی درخشان می‌درخشند و راه را به ما گمراهان سرگردان نشان می‌دهند تأکید کرد: شهدا با زبان خاموش اما بهتر از هر معلمی گویایی درس ایمان به خدای نادیده و اعتقاد به لقاءالله را به همراه آموزه‌های ناب ایثار، فداکاری، اخلاص و ولایت‌مداری را به رهروان خود منتقل می‌کنند.

وی در پایان متذکر شد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و عاشورای حسینی مجالس حسینی و یادواره شهدا در سراسر ایران اسلامی و در همه ایام سال برگزار می‌شود و این یادواره شهدا مدرسه و مکتب و آموزشگاه بزرگی برای جامعه محسوب می‌شود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه