گروه دوستی پارلمانی ایران به کرواسی می‌رود/ بررسی وضعیت آموزشی‌وتلاش برای تبادل‌دانشجو

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و کرواسی از سفر ۵ روزه گروه دوستی پارلمانی ایران به کرواسی خبر داد وگفت: بازدید از مراکز آموزش و پرورش وآموزش عالی این کشور در دستور کار هیات ایرانی قرار دارد تا از تجربیات مثبت علمی آنان استفاده شود.

گروه دوستی پارلمانی ایران به کرواسی می‌رود/ بررسی وضعیت آموزشی‌وتلاش برای تبادل‌دانشجو

جبار کوچکی‌نژاد ‌ارم‌ساداتی از سفر ۵ روزه گروه دوستی پارلمانی ایران و کرواسی به این کشور خبر داد و گفت: این سفر روز (چهارشنبه ۲۳ مهر) با هدف افزایش روابط پارلمانی٬ اقتصادی٬ آموزشی و استفاده از تجربیات علمی میان دو کشور انجام می شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در خلال سفر به کشور کرواسی بازدید از مراکز آموزش و پرورش و آموزش عالی صورت خواهد گرفت٬ افزود: استفاده از تجربیات مثبت این کشور و همچنین ایجاد زمینه مساعد برای تبادل دانشجو میان دو کشور از مهم‌ترین محورهای سفر به کرواسی است.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با تاکید بر اینکه سفر به کشورهای مختلف در قالب گروه دوستی پارلمانی مزایا و دستاوردهای بسیاری برای کشورمان در بر دارد٬ تصریح کرد: در سفر ۵ روزه به کشور کرواسی بهره‌گیری از تجارب علمی و پژوهشی این کشور مدنظر است.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و کرواسی، ادامه داد: همراهان من در این سفر الهیار ملکشاهی٬ سید حسین نقوی‌حسینی٬ سالار مرادی٬ سید احسن علوی هستند./ خانه ملت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه