دشمن از روحانیت و حوزه های علمیه در هراس است

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: روحانیت به لطف انقلاب اسلامی در دنیا اثرگذار می باشد و همانطور که دشمن از اصل انقلاب می ترسد از حوزه های علمیه و روحانیون نیز در هراس است.

دشمن از روحانیت و حوزه های علمیه در هراس است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ایرنا، وی عصر دوشنبه در جشن تلبس طلاب حوزه علمیه در مدرسه علمیه دارالشفاء قم افزود: انقلاب اسلامی احیاگر ستیز با استکبار جهانی است و دراین راستا شاهد احیا شدن عظمت روحانیت و حوزه های علمیه هستیم.

وی بیان داشت: ولایت فقیه با انقلاب اسلامی ایران عملی و فرهنگ جهاد و شهادت نیز احیا شد.

آیت الله نوری همدانی ابراز داشت: ایران جزیره امن و ثبات در منطقه است و همه این موفقیت ها در سایه انقلاب اسلامی می باشد و ما پناهگاه کل مستضعفان جهان هستیم.

وی دربخش دیگری از سخنان خود ،با اشاره به این که هر حکومت جز حکومت دینی حکومت طاغوت است بیان داشت: انقلاب اسلامی مایه بازیابی غدیر و زنده کردن آن در صحنه زندگی مردم شد.

این مرجع تقلید افزود: با ظهور اسلام نعمت های فراوان مادی و معنوی برای انسان ها به ارمغان آورده شد و مسلمانان همواره باید به خاطر این نعمت ها که یکی از آنها ولایت اهل بیت(ع) است شاکر باشند.

وی ابراز داشت: ولایت اهل بیت (ع)یکی از بزرگترین نعمت های پروردگار است و روز عید غدیرخم که این نعمت در آن اعلام شد یکی از بزرگترین روزها به شمار می رود.

در این جشن که به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه قم ترتیب یافته بود نزدیک به ۷۰۰ نفر از طلاب جوان به دست آیت الله نوری همدانی ملبس به لباس روحانیت شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه