کشورهای بزرگ و تروریست ها قصد تخریب منطقه را دارند

ییس مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای بزرگ و تروریست ها قصد تخریب کل منطقه را دارند تا شاید تخریب منطقه یکی از دستاوردهای اخیر آنها شود.

کشورهای بزرگ و تروریست ها قصد تخریب منطقه را دارند

به گزارش ۸دی نیوز، علی لاریجانی که برای شرکت در یکصد و سی و یکمین اجلاس بین المجالس جهانی به ژنو سوئیس سفر کرده است، این مطلب را عصر دوشنبه در دیدار رییس کمیته بین المللی صلیب سرخ بیان کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدوارم تلاش های کمیته بین المللی صلیب سرخ در شرایط فعلی منطقه به مردم خاورمیانه کمک کند، افزود: در ادوار مختلف وضعیتی بدتر از وضع فعلی در منطقه نداشته ایم، کشورهای بزرگ و تروریست ها قصد تخریب کل منطقه را دارند تا شاید تخریب منطقه یکی از دستاوردهای اخیر آنها شود.

وی، جنایت های این گروه تروریستی را نسبت به مردم بسیار گسترده توصیف کرد و ادامه داد : داعش گروهی عجیب و از طالبان نیز بدتر است، این گروه رفتارهای خشن و غیر انسانی دارد.

رییس کمیته بین المللی صلیب سرخ نیز در این دیدار با تشکر از علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، گفت: براساس صحبت های شما متوجه شدم که آنالیز و تعریف مشابهی از وضعیت فعلی منطقه داریم، امیدوارم بتوانیم در این زمینه تبادل نظر داشته باشیم.

لاریجانی روز یکشنبه در راس هیات پارلمانی برای شرکت در یکصد و سی و یکمین اجلاس جهانی اتحادیه بین المجالس عازم ژنو سوئیس شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه