مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در گیلان:

اصحاب قلم نسبت به مسائلی که مطرح نکردند نیز مسئولند/ یک خبرنگار باید تماما باید در حال رصد باشد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در گیلان در رابطه با اهمیت نقش خبرنگاران، گفت: امام خمینی(ره) می فرمایند اصحاب قلم نه تنها نسبت به چیزهایی که می نویسند، مسئولند بلکه نسبت به مسائلی که باید مطرح می کردند و ننوشتند نیز مسئول هستند.

اصحاب قلم نسبت به مسائلی که مطرح نکردند نیز مسئولند/ یک خبرنگار باید تماما باید در حال رصد باشد

به گزارش ۸دی،حجت الاسلام احسان‌الله محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در گیلان در نشست اصحاب رسانه با بیان اینکه خبرنگاری یک شغل مادی نیست، اظهار کرد: می طلبد در مورد عظمت خبرنگار و خبرنگاری ساعت ها حرف بزنیم.

وی افزود: در نگاه انقلاب اسلامی خبرنگار باید چشم بیدار و زبان گویای مردم باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در گیلان، تصریح کرد: خبرنگاری یک نوع امانت داری است، یعنی خبر هم باید دقیق باشد و در عین حال صریح به اندازه و به موقع صورت بگیرد.

حجت الاسلام محمدی، افزود: رسالت خبرنگاری ساعتی نیست و یک خبرنگار باید تماما باید در حال رصد باشد لذا تمام زندگی اش را در این راه مقدس سپری می کند و این تقدس و رسالت هم باید از طرف مسئولین و مجریان حفظ شود.

وی افزود: قدرت های بزرگ از ابزار رسانه برای سلطه بر بشریت استفاده می کنند بنگاه های خبرپراکنی درست می کنند مظلوم را ظالم جلوه داده و ظلم ظالمین را خدمت و صلاح بشر عنوان می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در گیلان عنوان کرد: امام خمینی(ره) می فرمایند اصحاب قلم نه تنها نسبت به چیزهایی که می نویسند مسئولند بلکه نسبت به مسائلی که باید مطرح می کردند و ننوشتند نیز مسئولند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سپاه خانه امن برای خبرنگاران است و فرمانده سپاه قدس گیلان همیشه نسبت به اصحاب رسانه توجه دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه