مطالبه فرمانده سپاه قدس گیلان از اصحاب رسانه: نگذارید پرچم عدالتخواهی مردم به زمین بیفتد

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم توجه به حق مداری و عدالت خواهی توسط اصحاب رسانه، گفت: ارزش کار خبرنگار به این است که دنبال حق و عدالت باشد و این شدنی است؛ نگذارید پرچم عدالتخواهی مردم به زمین بیفتد.

مطالبه فرمانده سپاه قدس گیلان از اصحاب رسانه: نگذارید پرچم عدالتخواهی مردم به زمین بیفتد

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله فرمانده سپاه قدس گیلان پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه گیلان، اظهار کرد: از خبرنگاران و اصحاب رسانه می خواهم به ضرورت دو مطلب بسیار توجه کنند.

وی افزود: تمام تلاش دشمن هدف قراردادن امید و نشاط از جامعه است، اهالی خبر باید مراقب این موضوع باشند که خدای ناکرده منجر به ناامیدی و عدم وحدت و نشاط در جامعه نشویم.

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: دنیا پر از صحنه های نبرد حق و باطل است و باطل در تلاش برای ناامید کردن جبهه حق است.

سردار عبدالله پور با مطالبه از اصحاب رسانه، تصریح کرد: خبرنگاران به رسالت بزرگ شان که ایجاد نشاط و امید در جامعه است را پیگیری کنند.

وی در ادامه به اقدامات بزرگ مردم در مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: در حوزه بهداشت و درمان، اقداماتی ک جامعه پزشکی ما انجام دادند در دنیا بی نظیر است و جا دارد که به جامعه پزشکی کشور بنازیم که علیرغم همه مشکلات پایه کار بودند تا بر این معضل غلبه کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان، افزود: اقدام دیگر اقدام با ارزش مردم ما در مواسات و کمک مؤمنانه است که در مرحله ای که در ماه رمضان انجام شد  و هم در مرحله دوم تلاش کردند و مثل این مردم هیچ جای دنیا نداریم.

 

جمع آوری۴۹میلیارد تومان در غالب مرحله اول رزمایش مواسات و همدلی در گیلان

 

وی افزود: در مرحله اول ۴۹ میلیارد تومان مردم کمک کردند به انضمام کمک هایی که توسط نهادهایی مانند سپاه بنیاد مستضعفان انجام شد.

توزیع ۲۳هزار بسته معیشتی تا روز عید غدیر در مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی

سردار عبدالله پور افزود: در مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی تا روز عید غدیر ۲۳هزار بسته معیشتی بین خانوارهای کم برخوردار توزیع شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه با تأکید بر لزوم توجه به حق مداری و عدالت خواهی توسط اصحاب رسانه، گفت: ارزش کار خبرنگار به این است که دنبال حق و عدالت باشد و این شدنی است؛ نگذارید پرچم عدالتخواهی مردم به زمین بیفتد.

وی با بیان اینکه هر جایی که دست تان بر می آید عدالت خواهی را دنبال کنید، گفت: جایی که ناحقی و بی عدالتی هست فریاد کنید و هرجا کمک بخواهید یا ما تشخیص بدهیم که باید کمکی شود سپاه در کنار شماست.

بهترین کسی که می داند فقیر محله اش چه کسی است، فرماندهان پایگاه ها و ائمه جماعت مساجد هستند

فرمانده سپاه قدس گیلان پیرامون تشخیص خانواده های بی بضاعتی که مشمول بسته های معیشتی می شوند، گفت: بهترین کسی که می داند فقیر محله اش چه کسی است فرماندهان پایگاه ها و ائمه جماعت مساجد هستند و از همه کسانی که در این راه کمک کردند تشکر می کنم.

 مسئولین در اجرای برخی قوانین و احکام اسلامی کوتاهی می کنند

 

سردار عبدالله پوردر پاسخ به سؤالی پیرامون لزوم توجه به عفاف و حجاب و ایجاد مکان های مناسب برای تفریح و ورزش بانوان، افزود: مسئولین در اجرای برخی قوانین و احکام اسلامی کوتاهی می کنند و در واقع عمق این مسئله را متوجه نمی شوند.

 برخی گروه های مدلینگ برای ایجاد فساد از آن ور آب تزریق می شوند

 

وی ادامه داد: نقشه دشمن ایجاد فساد در جامعه است و در حوزه فساد شبکه های مختلفی را خود سپاه جدای از کار نیروی انتظامی و… زده است، شبکه هایی ک از آن ور آب تزریق می شوند و به برخی از گروه های مدلینگ برای ایجاد فساد پول می دهند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در این رابطه کوتاهی زیادی از جانب مسئولین است، گفت: موضوع عفاف و حجاب کار فرهنگی نیز می طلبد است که باید از اساس در مراکز فرهنگی خودمان حلش کنیم.

لزوم توجه نمایندگان مجلس به فروش مالکیت زمین و اراضی کشاورزی/ فروش زمین به غیر بومی ها شامل محدودیت هایی شود

فرمانده سپاه قدس گیلان در پاسخ به سؤال خبرنگار هشت دی مبنی بر لزوم توجه مسئولان استانی به هجوم غیربومی ها به استان با خرید زمین های روستایی و کشاورزی، اظهار کرد: خبرنگاران باید این دغدغه را برای کشاورزان ایجاد کنند زیرا برخی فکر می کنند که اگر زمین شان را بفروشند مشکلشان حل می شود.

وی افزود: در رابطه با قضیه مالکیت زمین باید قوانینی تصویب شود و نمایندگان استان پیگیر این موضوع شوند تا فروش زمین به این وضع به غیر بومی ها شامل محدودیت هایی شود.

در زمینه تغییر کاربری اراضی حساس هستیم

فرمانده سپاه قدس گیلان، تصریح کرد: در زمینه تغییر کاربری زمین اقداماتی انجام شده است و در حوزه هایی که از نظر قانونی دست ما باز است مانند تغییر کاربری حساس هستیم.

 افزایش مهاجرت غیر بومی ها و کاهش رشد جمعیتی گیلان برای آینده و بافت فرهنگی استان خطرناک است

سردار عبدالله پور ادامه داد: بخشی از این مسئله بر می گردد به مجلس که قوانین سختگیرانه ای بگذارد و بخش دیگر مسئله فرهنگی است که رسانه ها و همه بخش ها باید به آن  توجه کنند تا در عموم جامعه این مسئله مهم باشد که نگذارند بافت فرهنگی گیلان دستخوش تغییرات شود با توجه به اینکه مهاجرت غیربومی در استان بسیار بالا رفته و رشد جمعیتی استان نیز کاهش پیدا کرده است که این ها برای آینده استان خطرناک است.

وی در پایان گفت: بابت همه تلاش های صادقانه خبرنگاران سپاسگزارم و تشکر می کنم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه