فرد اصولگرا باید اصولگرایی را افتخار بداند

امروز دوره ما است و فردا احتمال دارد دوره دیگران باشد بنابراین اکنون در مقام اجرا هستیم و آنها در مقام امر به معروف و انتقاد هستند.

فرد اصولگرا باید اصولگرایی را افتخار بداند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از  فارس،  علی‌اکبر پراوزان در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت رسانه‌های گیلان اظهار کرد: تلاش رسانه‌ها در انتشار اخبار فعالیت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان قابل قدردانی است.

وی به واگذاری مسئولیت اطلاع‌رسانی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان به خبرگزاری فارس اشاره کرد و افزود: روزی که فعالیت شورای مذکور را آغاز کردیم می‌دانستیم با کمک خبرگزاری فارس به دور از هرگونه موضوع‌ سیاسی موفق می‌شویم.

پراوزان با اشاره به ایجاد وفاق خبرگزاری فارس در اطلاع‌رسانی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در رسانه‌های گیلان، بیان کرد: در امر اطلاع‌رسانی از خبرگزاری فارس استمداد طلبیدم و این خبرگزاری توانست اطلاع‌رسانی را به نحو مطلوب انجام دهد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان یادآور شد: با انتخاب خبرگزاری فارس در امر اطلاع‌رسانی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به دلیل اوضاع و احوال جدید سیاسی، فشارهایی را تحمل کردیم و با مشکلاتی مواجه بودیم اما این فشارها را نادیده گرفتیم.

پراوزان خواستار توجه مدیران به امر اطلاع‌رسانی به‌دور از گرایش‌های مختلف سیاسی شد و گفت: خطوط سیاسی تمام افراد قابل احترام است اما مسئولیت اطلاع‌رسانی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان در تیر ماه سال جاری به نحو مطلوب انجام شده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان با تاکید براینکه بنده در این جایگاه ملزم به حفظ حریم تمام جریان‌ها هستم، خاطرنشان کرد: همانطور که به افراد معتدل باید بها دهیم، سیاست عمومی دولت بها دادن بیشتر به دیگر جریان‌ها است.

وی ادامه داد: فرهنگ دینی به ما آموخته در حوزه‌ای که فردی ضعیف است باید دست او را بگیریم نه اینکه سرش را بشکنیم.

پراوزان با اشاره به پشتیبانی از اصولگرایان در این دوره سیاسی، اظهار کرد: فرد اصولگرا باید اصولگرایی را افتخار بداند ضمن اینکه افراد راست‌گرا و چپ‌گرا باید بتوانند به جریان خود افتخار کنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان بر فراهم کردن بستر فعالیت تمام جریان‌ها تاکید کرد و افزود: امروز دوره ما است و فردا احتمال دارد دوره دیگران باشد بنابراین اکنون در مقام اجرا هستیم و آنها در مقام امر به معروف و انتقاد هستند.

وی با بیان اینکه نقد و اجرا می‌تواند جامعه را به صلاح برساند، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر اساس کار ما است و جامعه‌ای که از امر به معروف غافل باشد دچار از هم‌پاشیدگی شده و موجب حاکمیت اشرار در آن می‌شود.

پراوزان فعالیت جریان‌های سیاسی را محترم شمرد و بیان کرد: فعالیت سیاسی در جای خود اما اطلاع‌رسانی مسئولیت بزرگی است و در این زمینه از خبرگزاری فارس قدردانی می‌کنم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه