شهرداری کلانشهر رشت مورد بازرسی قرار می گیرد

هیأتی متشکل از کارشناسان و بازرسان بازرسی کل گیلان با استقرار در شهرداری کلانشهر رشت نسبت به بررسی طرح های ساماندهی و مدیریت پسماند (اعم از تولید ، جمع آوری و بازیافت) نظارت و بازرسی می نمایند.

شهرداری کلانشهر رشت مورد بازرسی قرار می گیرد

به گزارش ۸دی نیوز، روابط عمومی بازرسی کل گیلان در اطلاعیه ای اعلام کرد : در راستای تقویت نظارتها و انجام بازرسی های برنامه ای سال ۱۳۹۳ ، هیأتی متشکل از کارشناسان و بازرسان بازرسی کل گیلان با استقرار در شهرداری کلانشهر رشت نسبت به بررسی طرح های ساماندهی و مدیریت پسماند (اعم از تولید ، جمع آوری و بازیافت) نظارت و بازرسی می نمایند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است : محورهای این بازرسی ها حول موضوعاتی از قبیل : بررسی عملکرد شهرداری در جمع آوری و تفکیک ، بازیافت و پسماند و دفن آنها و جانمائی و مشخص نمودن محل های مجاز دفن پسماند و بررسی قراردادها و درآمدهای ناشی از بازیافت پسماند و … خواهد بود.
در پایان لازم به ذکر است که شهروندان محترم گیلانی و کلیه کارکنان دستگاه های اجرائی می توانند نسبت به انتقال موضوعات و یا سوءجریانات احتمالی در دستگاه یاد شده تا تاریخ ۲۶/۰۸/۱۳۹۳ از طریق مراجعه حضوری به دفتر هیأت واقع در رشت – خیابان سعدی و یا با استفاده از سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات به آدرس اینترنتی Shekayat.bazrasi.ir و یا به وسیله تلفن گویای ۱۳۶ اقدام نمایند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه