فرماندار رشت:

با رویکرد و اقدام انقلابی بر مشکلات فائق می شویم

فرماندار رشت با بیان اینکه امروز در حساس ترین بهره زمانی کشور  قرار داریم گفت: یقینا با رویکرد و اقدام انقلابی این برهه سخت را نیز پشت سر خواهیم گذاشت.

با رویکرد و اقدام انقلابی بر مشکلات فائق می شویم
به گزارش ۸دی،علی فتح اللهی در جلسه شورای اداری شهرستان رشت  با تاکید بر حفظ آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی، افزود: امروز همه ما در راستای حراست از خون شهدا و آرمان های انقلاب، مسئول و  وظیفه خطیری را عهده دار هستیم.
فرماندار رشت افزود: امروز ایران اسلامی در حساس‌ترین برهه زمانی قرار دارد و دشمنان سعی بر این دارند که با تهدیدها و تحریم ها کشور را به زانو در آورند که با اتحاد و وحدت ملت ایران هرگز موفق نخواهند شد.
 فتح اللهی ادامه داد: علی رغم همه محدودیت و شرایط ویژه اقتصادی که کشور با آن روبرو است، پروژه های ارزشمندی در سطح استان اجرایی شده است.
وی با تاکید بر اینکه با نگاه و عملکرد انقلابی بر مشکلات فائق خواهیم آمد خاطرنشان کرد: با این نگاه در برابر کم و کاستی ها نخواهیم هراسید.
فرماندار رشت به در پیش بودن هفته دولت اشاره کرد و اظهار داشت: همه ما در قبال مسئولیتی که داریم باید پاسخگو باشیم، این مسئولیت ها دائمی نبوده و در این مدت کوتاه از فرصت ها بهره گرفته و خدمت به مردم را سرلوحه برنامه ها قرار دهیم.
فتح اللهی اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود فرصت برای توسعه و سرمایه گذاری را فراهم کنید، در این شرایط حساس همگان مسئولیم که دولت را یاری کنیم.
وی با تاکید بر اینکه برنامه ها و فعالیت ها نباید به کندی پیش رود گفت: هیچ گونه کم کاری و بهانه ای در این راستا پذیرفتنی نیست زیرا کندی در فعالیت ها مردم را از دولت ناامید می کند.
فرماندار رشت به موج دوم کرونا ویروس در گیلان اشاره و تصریح کرد: بی تفاوتی در این بخش مشکلاتی را برای جامعه ایجاد می‌کند، از همین رو همه از قبیل  دستگاه های دولتی و آحاد مردم باید با رعایت دقیق اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، از شیوع بیش از پیش این بیماری جلوگیری کنند.
فرماندار رشت همچنین با تبریک پیشاپیش روز خبرنگار، خاطر نشان کرد:  مسئولین ادارات باید به خوبی از ظرفیت قشر فرهیخته خبرنگار و اصحاب رسانه در جهت انعکاس عملکرد حوزه خود  استفاده کنند.‌

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
یک شهروند عادی
سلام آقای فرماندار خیلی از چیزهایی که گفته اید را روزانه از طریق مسئولین پایین تر ،همطراز و بالاتر از شما می شنویم. سوالی از شما دارم شما چگونه دم‌ از آرمان های شهدا می زنید در حالی که در فاصله ۵۰۰ متری تان مزار شهدای گمنام در بوستان ملت چندین سال است که این گونه غریبانه رها شده است؟ حضرات حزب الهی رشت! فکر نمی کنید به جای بست نشینی در مزار شهدا(تازه آباد) که در جای خود ارزشمند است ،خیلی پیشترها می توانستید با برگزاری چند مراسم مذهبی بر سر مزار شهدای بوستان ملت و دعوت از بزرگان و خیرین استان نسبت به ایجاد حساسیت و جلب مشارکت آنان برای ساخت مقبره ساده و در شان این عزیزان اقدام می کردید. نکند منتظرید شهید سید اسماعیل سیرت‌نیا بیایبد اوضاع را برایمان جمع و جور کند؟ این شهدا به حدی مظلوم هستند که وقتی پروژه آبنمای رشت تعطیل شد شایعه شده بود که پروژه را به خاطر این شهدای گمنام تعطیل کرده اند. #استاندار # نماینده ولی فقیه # شهردار # سازمان تبلیغات اسلامی # اداره کل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی
در حاشیه