مدیر موکب نورالزهرا در گفتگو با ۸دی مطرح کرد:

راه اندازی کاروان شادی غدیر با تولید و توزیع نان در نقاط مختلف رشت

مدیر موکب نورالزهرا، گفت: کاروان غدیر در چهار نقطه از شهرستان رشت به مناسبت دهه ولایت و امامت و با رعایت همه پروتکل های بهداشتی اقدام به تولید و توزیع نان و ایجاد فضایی شاد برای مردم که در حال گذر هستند کرده است.

راه اندازی کاروان شادی غدیر با تولید و توزیع نان در نقاط مختلف رشت

“مجید ذاتی” مدیر اجرایی موکب نورالزهرا(س) در گفت وگو با خبرنگار هشت دی در تشریح کاروان غدیر در این ایام اظهار کرد: کاروان غدیر در چهار نقطه از شهرستان رشت به مناسبت دهه ولایت و امامت از عید قربان تا عید غدیر با رعایت همه پروتکل های بهداشتی اقدام به تولید و توزیع نان و ایجاد فضایی شاد برای مردم که در حال گذر هستند کرده است.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در تولید و توزیع نان افزود: در این کاروان از دستگاه سیار پخت نان که هرسال برای ایام اربعین به کربلا برده می شود استفاده شده است و پروتکل های بهداشتی بطور کامل و با رعایت فاصله اجتماعی در صف نان انجام می شود.

مدیر اجرایی موکب نورالزهرا(س) تصریح کرد: کاروان غدیر دو روز در مسکن مهر، دو روز در میدان جهاد، دو روز در میدان امام حسین(ع) و از فردا تا عید غدیر در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت مستقر و به هر نفر ۵عدد نان لواش داخل پلاستیک تحویل می دهد.

وی با بیان اینکه در این کاروان حدود ۲۵نفر خدمت رسانی میکنند و تمام هزینه توسط خیرین پرداخت می شود افزود:
با توجه به ایام عید و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی که در نانوایی ها کاملا رعایت نمی شود تا امروز ایستگاه های کاروان غدیر مورد استقبال عالی مردم قرار گرفته است.

ذاتی درباره عملکرد این کاروان در روزهای اوج شیوع کورونا گفت: از ۱۳اسفند سال گذشته تا پایان ماه رمضان سال جاری، بوسیله این دستگاه، اقدام به پخت نان می کردیم و در بسته های ۱۰تایی نان لواش را که به نوعی تبرک امام حسین(ع) هم محسوب می شد به درب منازل در نقاط ضعیف شهرستان رشت نظیر جماران، سیاه اسطلخ، معلولین و…توزیع می کردیم تا مردم به بهانه خرید نان مجبور به خروج از منزل نشوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه