معاون سیما برای گذر از رنجها به دیلمان رفت

معاون سیما به همراه جمعی از مدیران سیما از مراحل تهیه مجموعه تلویزیونی «گذر از رنج ها» که در دیلمان شهرستان سیاهکل در حال تصویربرداری است بازدید کرد.

معاون سیما برای گذر از رنجها به دیلمان رفت

به گزارش ۸دی نیوز ، دکتر علی دارابی معاون سیما صبح امروز (جمعه) به همراه جمعی از مدیران سیما به دیلمان شهرستان سیاهکل رفت تا ضمن بازدید از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «گذر از رنج‌ها» و اطلاع از پیشرفت کار، به عوامل این سریال خسته نباشید بگوید.

این سریال ۴۰ قسمتی، داستان زندگی زنی به نام دنیا را از لحظه تولد تا مرگ، در هشتاد سالگی اش روایت می‌کند. داستان «گذر از رنج ها» که فریدون حسن پور کارگردانی آن را بر عهده دارد، در حال و هوای دهه‌ی ۲۰ می‌گذرد و درباره زنی است که با از دنیا رفتن مادرش متولد می‌شود، پدر بار دیگر ازدواج می‌کند و … .

فریدون حسن پور ، این مجموعه تلویزیونی را با مضامین دینی و اخلاقی به نگارش درآورده و آن‌را کارگردانی هم می‌کند. این سریال هم مانند کار قبلی حسن پور (از یاد رفته)، ابتدا به صورت یک رمان هزار صفحه‌ای نوشته شده و سپس به متن مجموعه تلویزیونی تبدیل شده است.

این سریال که حدود چهار ماه از کلید خوردن آن می‌گذرد احتمالاً اواخر امسال روی آنتن شبکه یک می‌رود.

پژمان بازغی، بابک حمیدیان، پیام دهکردی، ماه چهره خلیلی، آزیتا ترکاشوند، نگین معتضدی، مهران رجبی، بیژن بنفشه خواه، حسین عابدینی، ترلان پروانه، پردیس احمدیه، شیوا طاهری، غزاله رشیدی، داود فتحعلی بیگی، فریبا خادمی، مهدی بوستان پرور، پروین ملکی، امیر ذوالفقاری، مهشید مرندی، نجات علیمردانی و هستی مهدوی‌فر از جمله بازیگرانی هستند که در این کار نقش آفرینی می‌کنند و تهیه کنندگی این کار را علی لدنی به عهده دارد.

منبع: در سیاهکل

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه