آیت الله فلاحتی در جلسه ویدئوکنفرانس قرارگاه های شهرستانی رزمایش مواسات 2 گیلان:

رزمایش مواسات ۲ به صورت محله محور برگزار می شود/ ضرورت شناسایی نیازمندان و خیران محله ها توسط امامان جماعت و فرماندهان پایگاه های مساجد/ کمک ها، آبرومندانه به دست نیازمندان رسانده شود

نماینده ولی فقیه در گیلان به ویژگی رزمایش مواسات ۲به صورت محله محور اشاره کرد و گفت: خیران با مشاهده حضور میدانی امامان جماعت، هیات امنا و فرماندهان پایگاه های مساجد امیدوارتر می شوند.

رزمایش مواسات ۲ به صورت محله محور برگزار می شود/ ضرورت شناسایی نیازمندان و خیران محله ها توسط امامان جماعت و فرماندهان پایگاه های مساجد/ کمک ها، آبرومندانه به دست نیازمندان رسانده شود

به گزارش ۸دی، آیت الله رسول فلاحتی امروز در جلسه ویدئوکنفرانس ائمه جمعه و فرماندهان نواحی سپاه در قالب قرارگاه های شهرستانی رزمایش مواسات ۲ با اشاره به سپری شدن رزمایش مواسات یک در گیلان اظهار کرد: رزمایش مواسات ۲ با عنوان تعاون و احسان از عید قربان آغاز شده است.

وی با قدردانی از ائمه جمعه و فرماندهان نواحی در راستای رزمایش کمک مومنانه مرحله نخست، افزود: با توجه به آشفتگی دنیای امروز به دلیل شیوع کرونا به اذعان شخصیت های عاقل و فهیم داخل و خارج کشور، ایران تنها کشوری است که با همراهی مردم توانسته حاشیه سازی های دشمن را خنثی کند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه آتشی که بین مردم کشورهای غربی به واسطه شیوع کرونا بلند شده باقی خواهد ماند، تصریح کرد: قیام مردم از مقدمات افول آمریکای جنایتکار است.

آیت الله فلاحتی به مدیریت خوب مسئولان ایران از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون در تمام عرصه ها اشاره کرد و گفت: رزمایش مواسات ۲ نیز در راستای مدیریت توزیع کمک های مردمی انجام می شود زیرا دشمن می خواهد از هر شرایط کوچکی برای آلوده کردن فضا استفاده کند.

وی ادامه داد: با درایت مقام معظم رهبری و مسئولان تاکنون مدیریت خوبی در مبارزه با شیوع ویروس کرونا اعمال شده تا از هر گونه واکنش و جریان منفی در جامعه جلوگیری شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه رزمایش مواسات ۲ به صورت محله محور انجام می شود، بیان کرد: خیران با مشاهده حضور میدانی امامان جماعت، هیات امنا و فرماندهان پایگاه های مساجد امیدوارتر می شوند ضمن اینکه نظارت های انجام شده موجب خودصیانتی و ایجاد باور در مردم می شود.

آیت الله فلاحتی به ویژگی رزمایش مواسات ۲ به صورت محله محور اشاره کرد و یادآور شد: امام جماعت و فرمانده پایگاه مسجد بهتر نیازمندان محله خود را می شناسند و این امر در توزیع کمک های مردمی تاثیرگذار است بنابراین بگذارید سبقه کمک های مردمی در رزمایش مواسات ۲ غلبه داشته باشد.

وی با تاکید براینکه کمک ها به صورت آبرومندانه به دست نیازمندان رسانده شود، خاطرنشان کرد: حفظ آبروی نیازمندان بسیار مهم است ضمن اینکه در پیشگاه ملت به ویژه نیازمندان بیش از این مسئولیت داریم.

توزیع کمک های مردمی مواسات ۲ در سه مرحله

سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در جلسه مذکور از توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در مرحله نخست رزمایش مواسات ۲ در استان خبر داد و گفت: مرحله نخست رزمایش مواسات ۲ در دهه امامت و ولایت، مرحله دوم در دهه نخست محرم و مرحله سوم دهه آخر ماه صفر برگزار می شود.

حجت الاسلام ولی الله عادلی سخنگوی رزمایش مواسات ۲ نیز در حلسه مذکور با اشاره به اینکه رزمایش با عنوان تعاون و احسان انجام می شود اظهار کرد: رزمایش مواسات ۲ با محوریت مساجد است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه