فرمانده سپاه قدس گیلان مطرح کرد:

برگزاری نهضت تعاون و احسان به صورت قرارگاه های محله محور در گیلان/ توزیع ۲۰هزار بسته کمک معیشتی در مرحله نخست

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تاکنون ۱۷ هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی جهت اهداء به نیازمندان آماده شده است گفت: در مرحله نخست از طرح تعاون و احسان ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار خواهد گرفت.

برگزاری نهضت تعاون و احسان به صورت قرارگاه های محله محور در گیلان/ توزیع ۲۰هزار بسته کمک معیشتی در مرحله نخست

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در نشست ویدئو کنفرانس هماهنگی اجرای نخستین مرحله از طرح تعاون و احسان در استان گیلان اظهار کرد: دشمن در تلاش بود تا از مشکلات به وجود آمده ناشی از تورم و کرونا برای فشار علیه ملت ایران استفاده کند.

سپاه قدس گیلان با بیان اینکه درایت مقام معظم رهبری در راستای اجرای طرح کمک‌های مومنانه سبب شد تا نقشه‌های دشمن علیه ملت ایران نتیجه‌بخش نباشد گفت: ملت ایران در رزمایش کمک مومنانه خوش درخشیدند.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اجرای نهضت تعاون و احسان در استان گیلان ابراز کرد: نخستین مرحله از این طرح روز چهارشنبه در سراسر استان گیلان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۷ هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی جهت اهداء به نیازمندان آماده شده است خاطرنشان کرد: در مرحله نخست از طرح تعاون و احسان ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار خواهد گرفت.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه نهضت تعاون و احسان به صورت قرارگاه‌های محله‌محور برگزار خواهد شد افزود: این طرح در سه مرحله و همزمان با دهه ولایت، دهه اول محرم و دهه آخر ماه صفر اجرا می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده تا این لحظه در راستای اجرای طرح تعاون و احسان در این استان اظهار کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ بسته گوشت قربانی در قالب اجرای طرح مذکور همزمان با عید قربان در میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

سرهنگ پاسدار احمد ابراهیمی با اعلام اینکه تهیه لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند در دستور کار سپاه قرار دارد گفت: در نخستین مرحله از طرح تعاون و احسان در گیلان ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی توزیع خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه