توهین به رییس‌جمهور تا چند دقیقه مجاز است؟!

آیا با تحلیل حسام‌الدین آشنا، توهین نخست وزیر انگلیس به رییس جمهور ایران اگر برای یک دقیقه انجام شده باشد و تداوم زمانی نداشته باشد(!) قابل توجیه است؟!

توهین به رییس‌جمهور تا چند دقیقه مجاز است؟!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از صراط، در دیدار اخیر روحانی و نختست وزیر انگلیس در نیویورک، کامرون در اقدامی غیرمرسوم، پای خود را روی پای دیگرش انداخت.

آیا کامرون به روحانی بی‌احترامی کرد؟ +عکس

در این خصوص، حسام الدین آشنا در پاسخ به سوالی در زمینه اخبار منتشر شده درباره این دیدار در رسانه‌ها که حکایت از توهین کامرون به روحانی در دیدار دوجانبه داشت نیز افزود: “همه عکاسان یک دقیقه اول دیدار در محل حضور دارند و پس از آن صحنه را ترک می‌کنند.”

وی خاطرنشان کرد: قطعا با یک دقیقه نمی‌شود درباره کل مذاکرات اظهارنظر کرد؛ هنگامی این تحلیل‌های بصری معنا دارد که تداوم زمانی در آن لحاظ شده باشد!

آشنا ادامه داد: متاسفانه کسانی در داخل کشور پیام را یا اشتباه گرفتند و یا اشتباه محاسبه کردند؛ امیدواریم با درک بهتر از فضای تبلیغات بین‌المللی به همدلی لازم برای مواجهه با چالش‌های بزرگ بین‌المللی برسیم.

معلوم نیست منظور آشنا از شرط “تداوم زمانی” برای این “تحلیل‌های بصری” چیست. آیا با این تحلیل، توهین نخست وزیر انگلیس به رییس جمهور ایران اگر برای یک دقیقه انجام شده باشد و تداوم زمانی نداشته باشد(!) قابل توجیه است؟! حتی اگر یک دقیقه مذکورجلوی دوربین رسانه ها انجام شده باشد؟

نخست وزیری که در دقیقه اول دیدار با رییس جمهور ایران آن هم در دیداری که برای اولین بار در ۳۶ سال گذشته انجام شده، چنین بی احترامی واضحی انجام می دهد، قرار است بدون حضور عکاسان چگونه به رییس جمهور ایران احترام بگذارد؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه