معرفی سیاهکل به عنوان شهری سرشار از پرده های تبریک+ گزارش تصویری

این بیماری به حدی است که اگر به همین منوال به پیش برویم، اگر دانش آموزان مقطع ابتدایی در مدارس خود نمره عالی نیز بگیرند، می بایست خانواده آنها در سطح شهر پرده نصب کنند.

معرفی سیاهکل به عنوان شهری سرشار از پرده های تبریک+ گزارش تصویری

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از درسیاهکل، مدتهاست که شهر سیاهکل دچار بیماری به نام نصب پرده های متعدد در نقاط مختلف خود شده است.

این بیماری به حدی است که اگر به همین منوال به پیش برویم، اگر دانش آموزان مقطع ابتدایی در مدارس خود نمره عالی نیز بگیرند، می بایست خانواده آنها در سطح شهر پرده نصب کنند.

در برخی از مناسبت های دولتی، افراد و ادارات مختلف با افتخار تمام در سطح شهر پرده نصب می کنند.

در اعیاد تعداد محدودی از آنها که از قبل پارچه نوشته ای در انبار دارند، به صورت مجدد آنها را در سطح شهر نصب می کنند.

در مراسم های مذهبی از جمله شهادت ها، انگار نه انگار که این شهر شیعه نشین است!!!

نه پارچه سیاهی و نه …..

ساختمان نیمه کاره پاساژ روبروی شهرداری نیز محل مناسبی برای نصب انواع نوشته ها است و انگار شهرداری دوره قبل برای همین کار آن را احداث کرده است.

اگر کوچه ای آسفالت بشود، روستایی پس از ۳۵ سال از طول عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی که با پشتوانه همین پابرهنه های روستایی به وجود آمده است، آب، برق، گاز در آن برود و یا شن ریزی بشود، پارچه نوشته های زیبایی در سطح شهر بنا می شود که بیا و ببین……

آقای …. مچکریم. آقای …. شما این کار را کردید و ما مدیون شما هستیم. آقای …. اگر شما نبودید هیچ وقت فلان امکانات به ما نمی رسید.

در اینجا باید گفت که مگر مسئولین با خدای خود عهد نکرده اند که برای مردم کار کنند، پس این همه مچکریم برای چیست؟!

آری، تشویق و تشکر از مسئولین برای روحیه گرفتن و انجام کارها به پشتوانه مردم بسیار خوب است، اما آیا نصب پرده های اینچنینی، تشویق و تشکر از آنها است؟!

حتی گاهی اوقات برخی از برنامه ها و یا هشدارهای مهم در سطح شهر نصب می شوند، اما به دلیل اینکه تعداد مچکریم ها، تشویق های عمو، عمه، خاله، دایی، مادربزرگ، پدربزرگ، پدر، مادر، خواهر، برادر، دوست و … زیاد است، آنها به چشم نمی آیند.

اینها را همه می بینند و به آن پوزخند می زنند، اما چرا کسی کاری نمی کند؟ ما نیز نمی دانیم.

این شهر نیاز به یک برنامه ریزی برای ساماندهی مچکریم ها، مبارک باشدها، فلانی فلان جا قبول شده است ها دارد.

البته برای هشدارها و اعلام برنامه های مهم شهرستان نیز می بایست تدابیری اندیشیده بشود.

به منظور پی گیری این موضوع، سایت درسیاهکل قصد دارد تا هرچند وقت یکبار تصاویری از پارچه نوشته های سطح شهر سیاهکل منتشر کند و قضاوت در رابطه با این پارچه نوشته ها را به مخاطبین واگذار کند.

گزارش تصویری

در اینجا از همه کسانی که به علت زیاد بودن پرده های نصب شده در سطح شهر، نوشته های زیبای آنها به چشم خبرنگار ما نیامد و از آنها عکس نگرفت، عذرخواهی می کنیم.

pardeh_parche_neveshteh (1) pardeh_parche_neveshteh (3) pardeh_parche_neveshteh (5) pardeh_parche_neveshteh (6) pardeh_parche_neveshteh (7) pardeh_parche_neveshteh (8) pardeh_parche_neveshteh (9) pardeh_parche_neveshteh (10) pardeh_parche_neveshteh (11)pardeh_parche_neveshteh (2) pardeh_parche_neveshteh (12) pardeh_parche_neveshteh (13) pardeh_parche_neveshteh (16) pardeh_parche_neveshteh (17) pardeh_parche_neveshteh (18) pardeh_parche_neveshteh (19) pardeh_parche_neveshteh (20) pardeh_parche_neveshteh (21) pardeh_parche_neveshteh (22) pardeh_parche_neveshteh (23) pardeh_parche_neveshteh (24)  pardeh_parche_neveshteh (28) pardeh_parche_neveshteh (29) pardeh_parche_neveshteh (30) pardeh_parche_neveshteh (31) pardeh_parche_neveshteh (32) pardeh_parche_neveshteh (33) pardeh_parche_neveshteh (34) pardeh_parche_neveshteh (38) pardeh_parche_neveshteh (39) pardeh_parche_neveshteh (15) pardeh_parche_neveshteh (25)

http://www.darsiahkal.ir/media/2014/10/pardeh_parche_neveshteh-36.jpg

http://www.darsiahkal.ir/media/2014/10/pardeh_parche_neveshteh-35.jpg

http://www.darsiahkal.ir/media/2014/10/pardeh_parche_neveshteh-33.jpg

http://www.darsiahkal.ir/media/2014/10/pardeh_parche_neveshteh-24.jpg

http://www.darsiahkal.ir/media/2014/10/pardeh_parche_neveshteh-26.jpg

http://www.darsiahkal.ir/media/2014/10/pardeh_parche_neveshteh-7.jpg

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محمد شعبانی
جالب بود
در حاشیه