روحانی در سازمان ملل تفکرات مقام معظم رهبری را تبیین کرد

آیت الله نوری همدانی گفت: آقای روحانی در سازمان ملل فرهنگ ایران را به درستی معرفی و نسبت به تبیین تفکرات رهبر انقلاب اسلامی اقدام کرد که شایسته تقدیر است.

روحانی در سازمان ملل تفکرات مقام معظم رهبری را تبیین کرد

به گزارش ۸دی نیوز، آیت الله حسین نوری همدانی،  جمعی از مدیران شهرداری قم، با اظهار کرد: قم شهر مهمی است و در انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته است و مسئولین این شهر، وظایف مهمی بر دوش خود دارند.

مرجع تقلید شیعیان افزود: شهرداری قم باید برای شهرهای دیگر الگو باشد زیرا قم خاستگاه انقلاب اسلامی بوده و نگاه مردم به این شهر است.

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: این امید می‌رود که در دوران جدید مدیریت شما، خدمت به مردم در بخش‌های مختلف بیشتر شود و مردم شاهد خدمات بهتری باشند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: اسلام برای هر فردی، سه مسئولیت در نظر گرفته است که شامل مسئولیت فردی، اجتماعی و شغلی است.

مرجع تقلید شیعیان افزود: هر فرد وظیفه دارد خودسازی فردی را انجام دهد تا به کمال لازم برسد و در این مسیر، ایمان، اعتقاد، تعهد، تقوا و عمل صالح به وی کمک می‌کنند.

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: نظام زندگی انسان براساس زندگی اجتماعی ساخته شده است و از این رو مسئولیت اجتماعی نیز اهمیت دارد و در کنار این مسئولیت، مسئولیت شغلی قرار دارد.

وی افزود: هر کسی که پست و سمتی را به عهده می‌گیرد، در برابر مردم و خدا مسئول است و هر فکر و قدم و قلم و نفسی که در راه خدمت به مردم باشد، عبادت است.

آیت الله نوری همدانی به مسائل روز اشاره کرد و ضمن تقدیر از سخنان سنجیده رئیس جمهور در سازمان ملل اظهار کرد: رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل، همان گونه که انتظار می‌رفت، در مسیر حل مشکلات سخن گفت و به ارائه راهکار پرداخت.

وی افزود: آقای روحانی، فرهنگ ایران را به درستی معرفی و نسبت به تبیین تفکرات رهبر انقلاب اسلامی اقدام کرد که شایسته تقدیر است.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه