در گفتگو با ۸دی مطرح شد

نماینده آستارا: در مقابل اقدامات دولت آمریکا فقط مقاومت جواب می دهد

نماینده مردم آستارا در مجلس، گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که دولت آمریکا دولت قابل اطمینانی نیست چرا که این دولت پنجه چدنی دارد و فقط مقاومت است که در مقابل این ها جواب می دهد.

نماینده آستارا: در مقابل اقدامات دولت آمریکا فقط مقاومت جواب می دهد

“غلامرضا مرحبا” در گفتگو با خبرنگار هشت دی در رابطه با تعرض دو جنگنده آمریکابی به هواپیمای مسافربری ایران، اظهار کرد: این قبیل اقدامات همان خوی درندگی و وحشیگری دولت آمریکای جنایتکار رانشان می دهد.

وی تصریح کرد: در گذشته هم از این کارها زیاد دیده ایم و از این تجربه ها زیاد داشتیم منتهی مثل همیشه این قبیل اقدامات هیچ نتیجه ای ندارد جز اینکه نفرت مردم ایران و منطقه را از این دولت غاصب و جنایتکار بیشتر می شود و در راهی که انتخاب کرده ایم محکم و پابرجا می شویم و مطمئنیم که درست است.

نماینده مردم آستارا در مجلس افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که دولت آمریکا دولت قابل اطمینانی نیست و به این دولت نمی شود اعتماد کرد چرا که این دولت پنجه چدنی دارد و فقط مقاومت است که در مقابل اینها جواب می دهد.

مرحبا در خصوص واکنش نهاد و سازمان های بین المللی در مقابل اقدام تروریستی آمریکا، گفت: نهاد ها و سازمان های متولی و دست اندر کار باید در مقابل این اقدام تروریستی واکنش نشان دهند تا آنها دوباره نسبت به این چنین اقداماتی بی قائده و بی قانونی تشویق نشوند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها باید بدانند کاری که می کنند پاسخ در خور و شایسته دریافت می کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه