ارائه فهرست واحد توسط جریان اصولگرایی یک کمال مطلوب است/ باید ساز و کار رسیدن به وحدت را بررسی کنیم/ خط قرمز ما فتنه است

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت:‌ همایش همگرایی اصولگرایان می‌تواند مقدمه‌ای برای رسیدن به وحدت باشد و با توجه به فاصله زمانی تا انتخابات مجلس صحبت از ارائه فهرست واحد از سوی جریان اصولگرایی زود است اما این می تواند یک کمال مطلوب باشد.

ارائه فهرست واحد توسط جریان اصولگرایی یک کمال مطلوب است/ باید ساز و کار رسیدن به وحدت را بررسی کنیم/ خط قرمز ما فتنه است

به گزارش ۸دی نیوز، “غلامعلی حداد عادل” رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در حاشیه مراسم هم اندیشی اصولگرایان با اشاره به وحدت جریان اصولگرایی گفت: همایش همگرایی اصولگرایان می‌تواند مقدمه‌ خوبی برای رسیدن به وحدت در جریان اصولگرایی باشد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که اصولگرایان که در انتخابات ریاست جمهوری اجماع نکرده‌اند چگونه می‌توانند در انتخابات مجلس به وحدت برسند اظهار داشت: انتخابات مجلس با انتخابات ریاست جمهوری تفاوت دارد چراکه در انتخابات ریاست جمهوری فقط یک نفر انتخاب می‌شود امات در انتخابات مجلس به دلیل ارائه لیست، امکان رسیدن به وحدت و ائتلاف آسانتر است.

رئیس فراکسیون اصولگران مجلس در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر این که این همایش چه تاثیری در ارائه لیست واحد انتخاباتی از سوی اصولگرایان دارد، اظهار داشت: صحبت از فهرست واحد با توجه به فاصله زمانی تا انتخابات زود است اما این یک کمال مطلوب است.

وی ادامه داد: صحبت از فهرست واحد در جریان اصولگرایی هنوز شتابزده است و ما باید ساز و کار رسیدن به وحدت را بررسی کنیم.

حداد عادل در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر عدم تمایل جبهه پایداری به طیف سنتی اصولگرایان تصریح کرد: اصلا اگر اختلافی وجود نداشت وحدت هم لازم نبود لذا ما به خاطر اختلاف‌ها می‌خواهیم وحدت کنیم.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال همگرایی اصولگرایان با بخشی از اصلاح طلبان در انتخابات دهمین دوره مجلس بیان داشت: بالاخره خط قرمزهایی وجود دارد ، و این خط قرمزها مربوط به جریان فتنه می‌شود که اگر این خط قرمز را رعایت کنیم همه کسانی که نظام را قبول دارند می توانند در انتخابات شرکت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اهمیت انتخابات در این است که یک رقابت سالم حول محور نظام شکل بگیرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه