شما باید به عنوان سفیران فرهنگی امام زمان(عج) باشید +تصاویر

آیت‌الله امینیان در دیدار دانش آموزان سادات دبیرستان دخترانه شهید قربانی آستانه‌اشرفیه با وی گفت: شما باید به عنوان سفیران فرهنگی امام زمان(عج) باشید.

شما باید به عنوان سفیران فرهنگی امام زمان(عج) باشید +تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از آستان‌خبر، نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تبریک فرا رسیدن عید غدیر و دهه ولایت گفت: جوانان ما باید در مسیر ولایت و امامت قدم بردارند و خالصانه برای رضایت امام زمان (عج) عمل نمایند.

محمدعلی امینیان افزود: جوانان ما که پیرو اهل‌بیت (ع) هستند در راه ولایت باید جانفشانی کنند.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه پیروان واقعی امام زمان در عصر غیبت بسیار کم هستنند ولی درواقع هریک از آنان ملتی را هدایت می‌کنند افزود: شما جوانان با اطاعت از ولایت و امامت می‌توانید یکی از یاوران امام زمان (عج) باشید.

وی ضمن ابراز خوشحالی از دیدار با جمعی از دانش آموزان دختر سادات، خاطرنشان کرد: دختران ما باید با پیروی از فاطمه زهرا (س) الگو و روش زندگی و سیره عملی وی را در زندگی خود به کار ببندند.

آیت‌الله محمدعلی امینیان هریک از دانش آموزان سادات را به‌منزله پیام‌رسانی دانست که باید برای هدایت دیگر جوانان در محیط آموزشگاه و جامعه به‌عنوان سفیران فرهنگی امام زمان (عج) عمل نمایند.

در این دیدار سید شمس‌الدین نورحسینی مدیر آموزش‌وپرورش آستانه‌اشرفیه درباره برنامه‌های فرهنگی دهه ولایت در آموزشگاه‌های شهرستان و برگزاری جشنواره دانش آموزان سادات در حرم مطهر آقا سید جلاالدین اشرف (ع) گزارشی ارائه داد.

IMG_0028 IMG_0029 IMG_0034

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه