کوچکی نژاد در گفتگو با ۸دی:

تهدید هواپیمای مسافربری ایران اقدامی انتحاری از سوی آمریکا است

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه آمریکا گاهی در مواجه با ایران به یک نقطه ای می رسد که دست به اقدامی انتحاری می زند، گفت: تهدید هواپیمای مسافربری ایران اقدامی تروریستی از سوی آمریکا بود و ورود نهادها و سازمان های بین المللی به این موضوع لازم است.

تهدید هواپیمای مسافربری ایران اقدامی انتحاری از سوی آمریکا است

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با هشت دی، در رابطه با تعرض دو جنگنده آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایرانی، اظهار کرد: این اقدامی که آمریکایی ها انجام دادند بسیاری از کنوانسیون های بین المللی در بحث هوایی را نقض کردنند، هواپیمای جنگی خود را به سمت هواپیمای مسافربری فرستادند.

وی تصریح کرد: آمریکایی ها زمانی به یک نقطه ای می رسد که تنها راه انتحاری است شاید با این اقدامات و حرکت های تند و انتحاری فکر می کنند می توانند نظام جمهوری اسلامی را پای میز مذاکره بکشانند و به عناوینی کار خود را انجام دهند.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی به طور قطع تصمیم خود را گرفته و در مقابل زیاده خواهی های آمریکا مقاومت می کند و این مقاومت به سود مردم ماست، گفت: مردم قطعا از این مسیر مقاومت حمایت می کنند و دشمن به انتهای قضیه می رسد و چاره ای ندارد مگر اینکه در جهت جمهوری اسلامی حرکت کند؛ اینجاست که اقدام به کار انتحاری می زند و هواپیمای مسافربری را مورد هدف یا تهدید قرار می دهد.

کوچکی نژاد تصریح کرد: این تهدیداتی است که آمریکایی ها انجام می دهند و امیدواریم مردم ما با روحیه مقاومتی که دارند و با توجه به اینکه آنها در بدترین شرایط اقتصادی بسر می برند آمریکایی ها را شکست می دهند.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه اقدام آمریکایی ها تروریستی بود، ورود نهادها و سازمان های بین المللی به این موضوع لازم است، گفت: آمریکا یک حرکت تروریستی را آشکار و در معرض دید جهانیان انجام داد و همه شبکه ها تقریبا انی اقدم جنگنده های آمریکایی با یک هواپیمای مسافربری را نشان دادند.

نماینده مردم رشت در مجلس افزود: نظام جمهوری اسلامی و دادستان کل کشور و وزارت امور خارجه باید در سازمان ملل و شورای امنیت این شکایت را پیگیری کنند و بسیاری از آزادیخواهان جهان از نظام جمهوری اسلامی حمایت و آمریکا را محکوم می کنند و این فرصت خوبی است که حقانیت نظام جمهوری اسلامی را به دنیا بشناسانیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه