فتنه خط قرمزی است که عبورکنندگان از آن، تبعات سنگینی خواهند پرداخت

چند روز پیش که در حال رصد فضای مجازی بودم ناگهان چشمم به نامه ی یکی از نمایندگان مجلس به روحانی برخوردم و با مطالعه این نامه کمی شوکه شدم.

فتنه خط قرمزی است که عبورکنندگان از آن، تبعات سنگینی خواهند پرداخت

چند روز پیش که در حال رصد فضای مجازی بودم ناگهان چشمم به نامه ی یکی از نمایندگان مجلس به روحانی برخوردم و با مطالعه این نامه کمی شوکه شدم. آن گونه که از متن نامه بر می آید؛ گویا آقای نماینده علاقه دارند که به جرائم نابخشودنی سران فتنه میرحسین موسوی، مهدی کروبی و خانم رهنورد در سریع ترین زمان ممکن رسیدگی شود و بر اساس قانون محاکمه شوند؛ شاید ایشان تصور می کنند که سران فتنه هم همچون برخی اصلاح طلبان تندروی فعال در فتنه که با چند سال یا چند ماه حبس، از زندان آزاد شدند و فعالیت سیاسی خود را دگربار از سر گرفتند، می توانند با یک عذرخواهی آبکی و دروغین و چند سالی خوشگذرانی در زندان های سیاسی، آزاد شده و به بدنه نظام بازگردند اما این را باید بدانند _هم ایشان و هم فعالان و حامیان فتنه ۸۸_ که خیال باطلی را در سر می پرورانند و کاری که این ها با نظام و ملت کردند خیانت بزرگی بود که هرگز بخشودنی نیست. ضمن این که احتمال زیادی وجود دارد که این ها همزمان با رسیدگی به پرونده سیاهشان، با فرستادن پیغام هایی از درون دادگاه، بار دیگر مردم را به اغتشاش و حضور در خیابان ها فراخوانند و کشور را به تشنج بکشند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی که باید حافظ منافع ملی باشد، متأسفانه سنگ کسانی را به سینه می زند که دست در دست دشمنان خونی جمهوری اسلامی گذاشتند و فتنه ی آمریکایی ۸۸ را با هدف براندازی نظام و با تکیه بر حمایت های آمریکا و انگلیس پایه ریزی کرده و مقدمات اجرای آن را در هماهنگی ای آشکار با شبکه های جاسوسی رژیم صهیونیستی فراهم آوردند.

این اظهارات آقای نماینده در حالی مطرح می شود که تحمیل ضرر و زیان چند صد هزار میلیارد تومانی و توقف رشد و پیشرفت کشور در زمینه اقتصادی، بر هم زدن آرامش روحی جامعه و به بازی گرفتن جوانان، بر هم زدن امنیت ملی و بدبین کردن مردم نسبت به نظام -در برهه ای کوتاه- با طرح دروغ بزرگ تقلب، آنهم چند ساعت مانده به پایان زمان رأی گیری، تن ندادن موسوی و کروبی به قانون و پیگیری نکردن مطالبات خود از مجرای قانون، حضور این دو در مراسمات دروغین شهدای فتنه، صدور بیانیه‌های ساختارشکن، سکوت این دو در برابر توهین به امام و پاره کردن عکس ایشان و شعارهای ساختارشکنی چون؛ مرگ بر اصل ولایت‌فقیه، مرگ بر جمهوری اسلامی، نه غزه، نه لبنان …، استقلال، آزادی جمهوری ایرانی و …، هتاکی فتنه گران در عاشورای ۸۸ و حمله آنان به نمازگزاران، دسته‌ها و هیئت‌های مذهبی و آتش زدن پرچم‌های امام حسین(ع) و…. و نامیده شدن این هتاکان به «مردان خداجو» از سوی موسوی و … تنها بخش هایی از گناهان غیر قابل بخشش سران میدانی فتنه است که بلاشک هیچ گاه از اذهان ملت پاک نخواهد شد.

فتنه، خط قرمز پر رنگی است که عبور از آن توسط هر شخصی در هر جایگاهی که باشد، تبعات سنگینی در بر خواهد داشت و عبور کنندگان از خطوط قرمز، خود باید تاوان اشتباه بزرگشان را بپردازند.

والسلام علی من اتبع الهدی

محمدمهدی باباهادی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شریفی
برو پسرجان [...]ان نماینده برای این مملکت اسلامی مبارزه کرده وخون داده فرزندشهید گرانقدری است که به تونرسیده که بخواهی برای ایشان تکلیف تعیین کنی واگر به شما در زندگیت ظلم شده وفشار اوردند که اینقدر تشنه شکنجه وزندان هستی مشکل خودته برو باباهادی جان
sahand
آقای شریفی درست فقط شما و امثال شماهایی که حتی در گذاشتن یک کامنت ادب و اخلاق را رعایت نمی کنید باید از آن نماینده ی حامی فتنه حمایت کنید. شما و امثال شما که بداخلاقی را دامن می زنید باید حامیان فتنه باشید.
هادی در پاسخ به sahand
احسنت
ebi
آقابی سهند با ادب این همه جوان تو 88 کشته شدن و دنبال یه هدف بودن مثل تمام کشورهای جهان حال این مملکت مال ما هم هست تو بی جا میکنی که اسم این افراد که هم شهید دادن و هم برای این مملکت زحمت کشیدن میکی فتنه گر.
hamid
جرات محاکمه کردن رو ندارید .درود بر مطهری
sahand در پاسخ به hamid
برادر ebi سلام علیکم خدمت شما درسته بنده هم با شما هم عقیده هستم که این همه جوونای مذهبی ما این همه بچه های بسیج و جوونای مسجد ما در فتنه ی 88 شهید شدن و کسی هم نبود که بپرسه برای چی اینا رو کشتید؟! برای چی یه سری از بچه های مذهبی رو به صرف داشتن ریش لباساشونو از تنشون در آوردین و فیلم برداری هم کردید دهانم لال، بنده غلط بکنم پیرامون شهدا و خانواده های گرامی شان صحبتی کنم ما هرچه داریم از شهدا داریم توهین بی ادبی نسبت به دیگران درست نیست برادر ebi سعی کنید با آرامش و خونسردی تمام و بدور از خشونت کامنت بگذارید
در حاشیه