استیضاح شهردار رشت از دستور کار خارج شد

درخواست استیضاح شهردار با امضای ۶عضو شورا لغو و از دستور کار خارج شد.

استیضاح شهردار رشت از دستور کار خارج شد

به گزارش ۸دی، استیضاح ناصر حاج محمدی شهردار رشت، از دستور کار خارج شد.

درخواست استیضاح شهردار با امضای ۶ عضو شورا لغو و با رای اکثریت حاضران، از دستور کار خارج گردید و حاج محمدی همچنان شهردار رشت خواهد بود.

موافقان خروج طرح استیضاح شهردار در نامه ارسالی احمد رمضانپور، حامد عبداللهی، فاطمه شیرزاد، عاقل منش، رسولی و علیپور بودند.

در این جلسه  فاطمه شیرزاد با بیان اینکه سانسور خبری در شورا مورد تایید نیست گفت: کمتر از یکسال به شورا باقی مانده و فرایند انتخاب فرد جدید آسیب به شهر می زند.

شیرزاد ادامه داد: عاقبت به خیری مهمترین آرزوی من برای اعضای شورا و شهر رشت است.

رضا رسولی با اشاره به اینکه درآمد پایین شهرداری دغدغه همه ما است ولی باید در نظر بگیریم که ما چه کردیم افزود: مردم نبودن ما را به بودن ترجیح می دهند و ما باید به این فکر کنیم چرا مردم به این نتیجه رسیده اند.

 امیرحسین علوی گفت: ادامه کار شهردار فاجعه بار خواهد بود به نظر حامیان شهردار احترام می گذارم اما خوشحالم یکی از افرادی هستم که به اشتباه خودم برای انتخاب ایشان پی بردم.

نامه ۶ عضو شورا برای خروج طرح استیضاح شهردار رشت:

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شهروند
اعضای منفعت طلب و معامله‌گر شورا را بهتر بشناسید اینها کسانی هستند که یا مستقیم در حال جمع‌آوری درآمد هستند و یا بطور غیرمستقیم کسب درآمد می‌کنتد و با بگارگیری همسر، فرزند و.... در حال زراندوزی از حق و حقوق کارگران و .... هستند
در حاشیه