عید غدیر را دولتی نکنید/ از همه مردم می خواهم که هرچه در توان دارند را در برگزاری این عید به کار ببرند

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل در رابطه با بیمارستان نیمه تمام سیاهکل تأکید کرد: از مسئولین استانی می خواهم تا بیمارستان ۳۲ تختخوابه سیاهکل را که خواسته به حق مردم این شهرستان است را به اتمام برسانند.

عید غدیر را دولتی نکنید/ از همه مردم می خواهم که هرچه در توان دارند را در برگزاری این عید به کار ببرند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از درسیاهکل ، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا شکسته دل امام جمعه سیاهکل در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهز ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام هادی (ع)، با بیان اینکه می بایست شناخت خود را نسبت به دین کامل کنیم، اظهار کرد: به دلیل عدم شناخت نسبت به امامان، تمامی این بزرگواران به دست مسلمانان منحرف به شهادت رسیده اند.

 

وی در رابطه با بیمارستان نیمه تمام سیاهکل تأکید کرد: از مسئولین استانی می خواهم تا بیمارستان ۳۲ تختخوابه سیاهکل را که خواسته به حق مردم این شهرستان است را به اتمام برسانند.

امام جمعه سیاهکل با بیان اینکه مسئولین شهرستانی و فرماندار سیاهکل نیز پی گیر شروع به کار این بیمارستان هستند، افزود: قسمت های عمده این بیمارستان به پایان رسیده و فقط نیاز به تجهیزات دارد.

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل در رابطه داعش و گروه نمایشی مقابله با آن خاطرنشان کرد: کشورهایی که ادعای مقابله با گروه تروریستی داعش را دارند، در حال از بین بردن زیرساخت های نظامی و اقتصادی مردم در سوریه و عراق هستند.

وی با بیان اینکه عید غدیر بزرگترین حادثه در دین اسلام است، گفت: خداوند در قرآن کریم خطاب به پیامبر اسلام می فرماید که اگر نگویی علی جانشین تو است، کار خود را به پایان نرسانده ای و تمام تالاش تو باطل است.

خطیب جمعه سیاهکل با بیان اینکه امامت برای رساندن انسان به سعادت دنیا و آخرت آمده است، یادآور شد: پس از رحلت حضرت محمد (ص) بعضی ها به عمد غدیر را به فراموشی سپردند. البته اگر غدیر از زمان پیغمبر گرامی داشته می شد، حادثه کربلا پیش نمی آمد.

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با تکید بر اینکه نباید عید غدیر دولتی بشود، گفت: مردم می توانند با نصب پرچم های ائمه معصومین بر سر درب خانه های خود این عید را گرامی بدارند و در این روز با یکدیگر عهد اخوت  ببندند.

وی خواستار هرچه باشکوه برگزار شدن عید غدیر درسیاهکل شد و ابراز کرد: نباید فقط در این روز به برگزاری مراسم جشن و سخنرانی اکتفا کنیم، بلکه می بایست تمام تلاش خود را برای هرچه با شکوه برگزار کردن برنامه های مختلف در این روز انجام بدهیم.

امام جمعه سیاهکل ادامه داد: در روز عید غدیر برنامه ای به صرف غذا برگزار خواهیم کرد و از بین افرادی که در این برنامه حضور دارند به وسیله قرعه کشی یک نفر را به عنوان نماینده مردم شهرستان سیاهکل به کربلا اعزام می کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با بیان اینکه عید غدیر عیدالله الاکبر است، گفت: از همه مردم می خواهم که هرچه در توان دارند را در برگزاری این عید به کار ببرند و سادات و غیر سادات در این عید به یکدیگر عیدی بدهند.

وی در رابطه با سخنان مقام معظم رهبری پیرامون با مراسم برائت از مشرکین امسال بیان کرد: موضوع اسلام ناب محمدی (ص) به جای اسلام قلابی و آمریکایی و موضوع فلسطین، نیاز به اتحاد مردم جهان اسلام دارد.

امام جمعه سیاهکل در رابطه با برگزاری جش عاطفه ها گفت: ما مسلمان هستیم و باید به هم نوع خود و به خصوص به ایتام کمک کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با بیان اینکه همواره می بایست به یاد امام زمان (عج) باشیم، خاطرنشان کرد: یاد امام زمان (عج) انسان را نورانی کرده و به او جذبه می بخشد.

وی تصریح کرد: می بایست مواظب افکارمان باشیم، زیرا افکار ما باعث عادت شده و روی شخصیت انسان تأثیر می گذارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه