عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با ۸دی:

برگزاری آزمون سراسری با رعایت پروتکل های بهداشتی/ احتمال حذف کنکور ارشد و دکتری وجود دارد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه مشخص نیست موضوع کرونا چند سال طول بکشد به همین دلیل نباید آموزش را تعطیل کرد، گفت: موضوع برگزاری کرونا بر عهده ستاد ملی مبارزه با کرونا قرار دارد تا آنها با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و با رعایت پروتکل های بهداشتی این آزمون را برگزار کنند.

برگزاری آزمون سراسری با رعایت پروتکل های بهداشتی/ احتمال حذف کنکور ارشد و دکتری وجود دارد

محمدرضا احمدی سنگری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار هشت دی در رابطه با ورود کمیسیون اصل ۹۰ به موضوع برگزاری کنکور و آزمون ها، اظهار کرد: کمیسیون اصل ۹۰ در قضیه برگزاری کنکور دخالت نمی کند.

وی با بیان اینکه به احتمال زیاد آزمون دکتری و ارشد برگزار نمی شود اما کنکور سراسری قرار است برگزار شود، گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس این موضوع را بر عهده ستاد ملی مبارزه با کرونا قرار داد که آنها با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش با رعایت پروتکل های بهداشتی این آزمون را برگزار کنند زیرا شاید یک تا دوسال قضیه شیوع کرونا همچنان ادامه داشته باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه مشخص نیست موضوع کرونا چند سال طول بکشد به همین دلیل نباید آموزش را تعطیل کرد، افزود: نحوه برگزاری کنکور در اختیار ستاد ملی مبارزه با کرونا قرار داده شده است و تصمیم با آنها است.

نماینده مردم رشت در مجلس بیان کرد: ستاد ملی مبارزه با کرونا از آموزش و پرورش خواست، برگزاری آزمون با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده کند.

احمدی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا باید تدابیری اندیشیده شود که هم سلامتی بچه ها حفظ شود و هم آموزش ادامه داشته باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه