هدف فرقه انحرافی «شیرازی ها» حذف معرفت شیعی است

استاد حوزه و دانشگاه، شبکه «اهل بیت» را پایگاه توهین به مقدسات اسلامی دانست و فرقه انحرافی «شیرازی ها» را حلقه ای از زنجیره تخریب شیعه برشمرد.

هدف فرقه انحرافی «شیرازی ها» حذف معرفت شیعی است

به گزارش  ۸دی نیوز به نقل از  «دیارباران»، حجت الاسلام علیزاده موسوی در مراسم «در طلیعه محرم» در اجتماع مداحان، شاعران و مدیران هیئات گیلان در تشریح جایگاه شیعه در دنیا، ایران اسلامی را سرچشمه ترویج و انتشار فرهنگ شیعی دانست و اظهار کرد: دشمنان اسلام برای تخریب جایگاه شیعه با ابزارهای مختلف دست به کار شده اند.

وی سیاست گروه های انحرافی و تکفیری را گسترش آفت و آسیب در بدنه تشیع با بزرگنمایی خرافات برشمرد و افزود: دشمنان اسلام با نشان دادن تصاویر قمه زنی و عزاداری با زنجیرهای خاردار در فضای مجازی و از طریق سایت هایی مانند «الشیعه» به دنبال معرفی مذهب شیعه به عنوان مکتبی خرافاتی دل بسته اند.

شبکه هایی مانند فدک ابزار اهانت به ادیان الهی

استاد حوزه و دانشگاه گسترش خرافات و عدم معرفی درست معارف شیعه را مانعی بر سر راه مدح و پیشروی موج شیعی در جهان بیان کرد و گفت: اهانت به مقدسات ادیان الهی از طریق شبکه هایی مانند «فدک» که در روز وفات عایشه با پرواز بالن به شکل نمادین، عایشه را زناکار معرفی کردند و در این رابطه کتاب نوشتند از جمله فعالیت های گروه های انحرافی ضد شیعی است.

استاد حوزه و دانشگاه، شبکه «اهل بیت» را که با دلارهای آمریکایی تغذیه می شود، پایگاه توهین به مقدسات اسلامی دانست و فرقهانحرافی «شیرازی ها» را حلقه ای از زنجیره تخریب شیعه برشمرد.

وی بیان کرد: این فرقهانحرافی هفته وحدت را هفته برائت نام گذاری کرد و هدفش عدم ترویج معرفت شیعی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه