ایران اجازه ادامه تحرکات داعش در منطقه را نمی‌دهد

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، با بیان اینکه هدف غربی‌ها از ایجاد داعش افزایش امنیت رژیم صهیونیستی است، گفت: ایران اجازه ادامه تحرکات داعش در منطقه را نمی‌دهد.

ایران اجازه ادامه تحرکات داعش در منطقه را نمی‌دهد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از «دیار باران»، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رشت در مصلی این شهر در خطبه نخست با تبریک فرا رسیدن میلاد امام علی به محمد الهادی(ع) و عید بزرگ غدیر خم، اظهار کرد: در روز عید غدیر خم خداوند با ولایت، دین اسلام را کامل کرد.

وی با اشاره به اینکه جامعه بدون پیشوای دینی دچار هرج و مرج می‌شود، گفت: امامت رکنی از دین است که بدون آن دین ناقص است.

امام جمعه رشت، به تحولات منطقه غرب آسیا و فعالیت‌های گروه‌های تروریستی اشاره کرد و گفت: صهیونیست‌ها به اوباما دستور داده‌اند تا به بهانه مقابله با داعش دولت سوریه را سرنگون یا تضعیف کند.

قربانی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به بهانه مقابله با داعش زیرساخت‌های سوریه را بمباران می‌کنند و به دنبال نابودی سوریه هستند، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها بار دیگر در منطقه شکست می‌خورند.

وی هدف غربی‌ها از ایجاد داعش را افزایش امنیت رژیم صهیونیستی دانست و گفت: ایران اجازه ادامه تحرکات داعش در منطقه را نمی‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، با اشاره به جنایات منافقین در طول سالهای پس از انقلاب اسلامی، گفت: در سی‌ و شش سال گذشته منافقین حدود ۱۸ هزار نفر از مردم و مسئولان جمهوری اسلامی را ناجوانمردانه ترور کردند.

قربانی به حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا و انگلیس از منافین اشاره کرد و گفت: کشورهای غربی در حالی ایران را حامی تروریست می‌دانند که خود از گروه‌های تروریستی مانند منافقین و داعش حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به هفته نیروی انتظامی، تصریح کرد: ایجاد امنیت با همکاری مردم باید در دستور کار نیروی انتظامی قرار بگیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه