قصد تعطیلی مؤسسه را در این ترم نداریم/ کلاس هایی که برای وزارت علوم وجهه قانونی ندارد

رئیس موسسه جابربن حیان رشت با تصریح بر اینکه کسانی که در محل قبلی مؤسسه خود را مسئول معرفی می کنند، زیر هیچ برگه ای را امضا نمی کنند، خاطرنشان کرد: آنان از نظر وزارت علوم هیچ اختیاری ندارند.

قصد تعطیلی مؤسسه را در این ترم نداریم/ کلاس هایی که برای وزارت علوم وجهه قانونی ندارد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از «دیارباران»، محمد حسن فؤادیان در همایش پرسش و پاسخ با دانشجویان این مؤسسه در هنرستان شهید جعفری رشت با اشاره به اینکه بسیاری از مدارس از حیث داشتن فضای مناسب از دانشگاه ها جلوتر هستند، بیان کرد: ما درصدد هستیم که به سرعت کارهای مربوط به انتقال و برگزاری کلاس ها به این هنرستان را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه با توجه به مسائل پیش آمده، قصد تعطیلی مؤسسه در این ترم را نداریم، اظهارکرد: تعطیلی مؤسسه، به ضرردانشجویان ترم آخر است.

رئیس مؤسسه جابربن حیان رشت، با اعلام اینکه کلاس های محل پیشین مؤسسه برای وزارت علوم وجهه قانونی ندارد، افزود: اگرکلاس هایی که در محل قبلی مؤسسه تشکیل می شود، تا آخرترم نیز دایر باشد، نمره ای که دانشجو ازآنها دریافت می کند، قانونی نیست.

فوادیان با اشاره به اینکه برای اطلاع رسانی و پاسخ به پرسش های دانشجویان این همایش را برگزار کردیم، گفت: مسائل آموزشی قبل، به قوت خود باقی است وکارنامه این ترم دانشجویان نیز به پرونده آموزشی قبلی اضافه می شود.

وی با تصریح بر اینکه کسانی که در محل قبلی مؤسسه خود را مسئول معرفی می کنند، زیر هیچ برگه ای را امضا نمی کنند، خاطرنشان کرد: آنان از نظر وزارت علوم هیچ اختیاری ندارند و به همین دلیل زیر هیچ برگه ای را امضا نمی کنند.

رئیس مؤسسه جابربن حیان رشت با بیان اینکه برای برگزاری این همایش همانطور که شاهد بودید، در ابتدا اجازه ورود به این هنرستان را به ما ندادند، اعلام کرد: ظاهرا گفته شد که مسئولان قبلی مؤسسه تلاش کردند تا این همایش را تجمع سیاسی جلوه دهند تا جلوی برگزاری آن را بگیرند اما در نهایت نتوانستند، که این خود نشانه ای از برکنار زدن مشکلات و روبرو شدن با مسائل است.

فؤادیان در پاسخ به سوال دانشجویان در مورد واریز پول به حساب شخصی و بازگرداندن آن افزود: ما برای بازگرداندن آن پول ها به صندوق مؤسسه شکایت کرده ایم وموضوع را پیگیری می کنیم.

وی افزود: دانشجویان نیز باید به صورت قانونی حق خود را مطالبه کنند و کارهایی که ما در این زمینه انجام داده ایم از هزینه شخصی است.

فؤادیان با تاکید براینکه توجه دانشجویان را به شکایت کردن برای گرفتن حقوق خود جلب می کنیم، گفت: از نظر قانون چون دانشجویان مال باخته هستند باید همراهی کنند وگرنه طی کردن مسیر بازپس گیری پول ها بسیاری طولانی ومشکل می شود.

رئیس مؤسسه جابربن حیان رشت با اشاره به اینکه شماره حساب جدیدی از بانک ملت برای واریز هزینه شهریه اعلام شده است، اظهارکرد: این شماره حساب یک شماره حساب حقوقی و به نام مؤسسه است وشخصی نیست.

فؤادیان با عنوان اینکه مدیر یک مؤسسه دانشگاهی باید همواره همراه دانشجو باشد، تاکید کرد: ما برای احقاق حقوق شما و تبدیل مؤسسه جابر به یک مؤسسه بسیار مناسب تلاش می کنیم.

وی با بیان اینکه دفترجدید مؤسسه واقع در سه راه معلم خیابان سعدی آماده پاسخگویی به سؤالات دانشجویان درباره برگزاری کلاس ها است، افزود: بعد از روز تودیع ومعارفه در جلوی محل قبلی مؤسسه، حضور پیدا کردم وبه دانشجویان اعلام کردم که به حساب شخصی پول واریز نکنند، اما دانشجویان اعتنایی نکردند.

رئیس مؤسسه جابر بن حیان رشت گفت: دانشجویانی که به حساب شخصی پول واریز کرده اند باید اعلام کنند تا تعدادشان مشخص شود و برای انجام روند قانونی بازگرداندن پول ها و حضور در کلاس های جدید همکاری کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه