افتخار یک داعشی به سربریدن دختر کرد

یکی از تروریستهای داعش، عکسی را از خود پس از بریدن سر یکی از دختران کرد منتشر کرده است. این عکس که اوج قساوت این گروه تروریستی در مواجهه با زنان و کودکان را نشان میدهد بطور گسترده در شبکه های اجتماعی رد و بدل میشود.

افتخار یک داعشی به سربریدن دختر کرد

به ۸دی نیوز از العالم، انتشار این عکس با واکنشهای بسیاری در شبکه های اجتماعی همراه شده است.

جنایت یک داعشی در بریدن سر یک دختر کرد
یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی به شدت این اقدام تروریست داعشی را محکوم کرده و به لبخند و چهره معصومانه این دختر اشاره کرده است.
“احمد کواز” درباره این عکس در صفحه خود نوشته است: گویا این دختر پس از شهادت، در حال خندیدن به سرنوشت این تروریستی است که هم دنیا را از دست داده است و هم آخرت را.
احمد کواز افزود: بدون شک این دختر یکی از خواهران اهل سنت ما بود؛ تروریستهای داعش همانطور که شیعیان را می‌کشند، در حال کشتار اهل سنت هستند. آنان هیچ دین و مذهبی ندارند و برای هیچ قومیتی احترام و ارزش قائل نیستند.

یکی دیگر از کاربران در شبکه های اجتماعی با اشاره به نمایشی بودن حملات ائتلاف آمریکا و چند کشور عربی و غربی علیه داعش، تأکید کرد که اعضای این ائتلاف در واقع همان حامیان داعش هستند، و آنها دست اعضای این گروه تروریستی را برای کشتار زنان و کودکان و مردان بی دفاع سوریه و عراق باز گذاشته اند.

مالک القنصل هم نوشته است: داعش همان القاعده شماره ۲ است که توسط آمریکا برای ضربه زدن به چهره اسلام به وجود آمده است.

کاربر دیگری به نام “فولیولیزر” هم تأکید کرده است: داعش ساخته و پرداخته آمریکا است؛ و کاملا اشکار است که آمریکا تصمیمی برای بستن پرونده تروریسم ندارد؛ به صورتیکه اوباما و دیگر مسؤولان آمریکایی از طولانی بودن این جنگ خبر می دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه