موضع رسمی دولت درباره مساله «حصر»

نوبخت سخنگوی دولت در نشست خبری درباره نامه علی مطهری نماینده مجلس که ضمن آن با غیرقانونی خواندن موضوع حصر، رییس جمهور را تهدید به سوال کرده بود، گفت: دولت قطعا نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نیست و ما بر خود فرض می‌دانیم تعهداتی که جناب آقای رییس جمهور فرمودند را انجام دهیم.

موضع رسمی دولت درباره مساله «حصر»

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ایسنا، نوبخت سخنگوی دولت در نشست خبری درباره نامه علی مطهری نماینده مجلس که ضمن آن با غیرقانونی خواندن موضوع حصر، رییس جمهور را تهدید به سوال کرده بود، گفت: آقای مطهری نماینده محترم، شجاع، متدین و صریح اللهجه هستند و براساس آنچه وظیفه قانونی خود است اظهارنظر می‌کند اما قطعا همه اطلاعات پیش ایشان نیست، دولت در پاره‌ای موارد که ضروری نمی‌داند، موضوعی را رسانه‌ای نمی‌کند.

سخنگوی دولت تاکید کرد: دولت قطعا نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نیست و ما بر خود فرض می‌دانیم تعهداتی که جناب آقای رییس جمهور فرمودند را انجام دهیم.

نوبخت با بیان اینکه شما نباید از دولت اعتدال‌گرا که با تدبیر کار می‌کند، انتظار داشته باشید که در حد یک خبر حرف‌هایی در جهت اقناع احساسات مردم بزند و این موضوع را کافی بداند. ما می‌خواهیم به آرامش واقعی جامعه توجه کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه