ملی‌پوشان به خاطر رهنما در گیلان تمرین می‌کنند

مدیر تیم‌های ملی کاراته گفت: هیچ تغییری برای حضور در رقابت‌های جهانی آلمان در کادر فنی نخواهیم داشت و با همین مربیان به کارمان ادامه می‌دهیم.

ملی‌پوشان به خاطر رهنما در گیلان تمرین می‌کنند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، در شرایطی که رئیس فدراسیون کاراته در صحبت‌های اخیرش از عملکرد کادر فنی تیم ملی در بازی‌های آسیایی ابراز نارضایتی کرده دبیر و مدیر تیم‌های ملی نظر دیگری دارد. محسن آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در این مورد اظهار داشت: به شخصه از کادر فنی راضی بودم اما معتقدم می‌توانستیم ۵ مدال طلا بگیریم. هیچ تغییری در چیدمان مربیان جهت حضور در رقابت‌های جهانی نخواهیم داشت و با همین کادر تیم را برای این مبارزات آماده می‌کنیم.

وی در موردانتصاب مسعود رهنما به عنوان سرمربی تیم در حین برگزاری بازی‌های آسیایی گفت: من از این موضوع اطلاع داشتم و حتی صحبت‌هایی هم با مربیان تیم ملی شده بود. هدف‌مان این بود که کادر موفقی که در رقابت‌های قهرمانی آسیای تیم را قهرمان کرد در اینچئون نیز کنار هم باشند. به نوعی به دنبال همگرایی بودیم.

او در پاسخ به این وسال که آیا رهنما با توجه به ینکه مدیرکل تربیت بدنی گیلان است می‌تواند برای تیم ملی وقت بگذارد، اظهار داشت: تمرینات تیم ملی را به گیلان خواهیم برد تا مشکلی از این بابت نداشته باشیم.

آشوری در جواب به این سوال هم که اگر به عقب برگردیم باز هم حسین سمندر را در وزن ۶۷- کیلوگرم به اینچئون می‌فرستید، خاطرنشان کرد: هیچ چیز را نمی‌توان حساب کرد. او به پرچم باخت واتفاقا خوشحالم که وزن ۵۵- کیلوگرم را با خودمان نبردیم. شرایط متفاوت است. همین سجاد گنج‌زاده در رقابت‌های دیگر از حریفش عقب بود و در نهایت توانست اختلاف ۷ امتیازی را جبران کند و بازی را ببرد ولی در اینچئون این اتفاق نیفتاد.

مدیر تیم‌های ملی عنوان کرد: با وجود ناداوری‌هایی که وجود داشت اگر گنج‌زاده حرفه‌‌ای‌گری می‌کرد می‌توانست پیروز شود. اقدام او کاملا غیرحرفه‌ای بود. البته باید اشاره کنم که به هیچ وجه درگیری‌ بین او و اعضای تیم ملی و مربیان و کادر فنی به وجود نیامد.

دبیر فدراسیون در مورد پگاه زنگنه نیز گفت: من تاکنون زنگنه را این‌گونه ندیده بودم. او در روز مسابقه از لحاظ روحی به هم ریخته بود و واقعا دلیل آن را نیز نمی‌دانم. مبارزات سختی را تجربه کرد و در عین حال تمرکز لازم را نداشت. بخت با او یار نبود و نتوانست از جواب مثبتی بگیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه