گردهمایی روسای هیات های تکواندوی سراسر کشور در رشت برگزار شد

گردهمایی روسای هیات های تکواندو سراسر کشور چهارشنبه شب با حضور ‘سیدمحمد پولادگر’ رییس فدراسیون تکواندو و به میزبانی هیات تکواندو گیلان در رشت برگزار شد.

گردهمایی روسای هیات های تکواندوی سراسر کشور در رشت برگزار شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ایرنا ، رییس فدراسیون تکواندو در این مراسم که در سالن اجتماعات ساختمان شهرداری رشت برگزار شد، گفت: ورزشکاران گیلانی در بازی های آسیایی بسیار خوب درخشیدند و ثابت کردند که مردان و زنان این سرزمین همچون قبل، توانمند و پر انرژی هستند و در رشته های مختلف می توانند ورزش ایران را به قله های افتخار برسانند.

‘ سیدمحمد پولادگر’ در مورد حل مشکلات فدراسیون تکواندو اظهار داشت: ما همه اعضای یک خانواده هستیم و باید با تعامل و تلاش همه موانع را پشت سر بگذاریم تا این ورزش در مسابقات جهانی و آسیایی بهتر از گذشته باشد.

وی اضافه کرد: با تدبیری درست می توانیم همه مشکلات را رفع کنیم و با برنامه ریزی صحیح، گامی مثبت برای تعالی این ورزش برداریم.

پولادگر خاطرنشان کرد : تکواندو در شرایط فعلی به همدلی و اتحاد نیاز دارد و می توانیم با ایجاد یکپارچگی و وحدت ، تکواندو را به جایگاه اصلی اش برسانیم.

رییس فدراسیون تکواندو بیان کرد: برگزاری چنین سمینارهایی می تواند راه های پیشرفت و سازندگی را مهیا و فراهم سازد.

رییس هیات تکواندو استان گیلان نیز در این جلسه گفت : این سمینار به مدت سه روز و با حضور روسای هیات های تکواندو سراسر کشور در رشت برپا شده است.

‘ محمود باقری خطیبانی ‘ افزود: طی مدت فعالیت یکساله هیات تاکنون توانسته ایم چندین اردوی تیم ملی را در گیلان برگزار کنیم و در استاژهای مختلف نیز توانسته ایم چندین بازیکن و مربی را به تیم ملی معرفی کنیم .

وی اظهار کرد: در کلاس های متعددی که از سوی فدراسیون تکواندو برای مربیان در نظر گرفته شده ، مربیان ما توانسته اند در کلاس های مختلف به موفقیت های چشمگیری دست یافته و از اعتبار ورزش گیلان دفاع کنند.

در ادامه این گردهمایی ، روسای برخی از هیات ها مسایل و مشکلات خود را مطرح و خواستار رفع موانع موجود این رشته پرطرفدار شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه